Avatar billede hanbjornen Nybegynder
08. maj 2003 - 14:32 Der er 4 kommentarer

"Freelancer" vil ikke starte op...

Hej Alle.

Har lige købt Microsloths Freelancer sim.

Install forløber fint nok men når jeg kører det bliver jeg omgående smidt til desktop uden forklaring, intro videon kører fint nok, af og til får jeg "beklager fejlen, vil du sende fejlmeddelelse bla.bla beskeden"

På nettet kan jeg læse om flere med lignende problemer men ingen solide løsninger (bestemt ikke på MS egen support!!)

Har lagt nyeste VIA drivers ind samt DX9 & gf drivers

System:

Asus A7V266-E/EE
XP 1700+
Creative GF4TI4400
768 MB DDR
Win XP Prof.

Hjææææææælp - er mine 349.00 lige til at smide ud at vinduet?

Da det er umiddelbart en svær opgave tildeler jeg 50 p. til vedkommende med løsningen
- Bekymret gamer
Avatar billede game_tracker Nybegynder
08. maj 2003 - 14:36 #1
jeg har hørt om flere med det problem men jeg kan ikke huske hvordan det løses men man kan læse det så relaxe
Avatar billede hanbjornen Nybegynder
08. maj 2003 - 14:53 #2
Hej G-T.

Du kan vel ikke på nogen måde huske hvor man finder svarene henne?

jeg synes jeg har kigget i de obligatoriske forum...

Prøver at relaxe - men det er svært med et nyt uprøvet spil med gode anmeldelser :)
Avatar billede hanbjornen Nybegynder
08. maj 2003 - 15:21 #3
Opstarsproblemet løses ved at fjerne introvideoerne fra freelancer.ini tekstfilen - så mangler jeg bare at løse lydproblemet :)

MS længe leve...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
08. maj 2003 - 19:41 #4
Microsoft har en kompatabilitetsopgradering der skulle lade flere spil (inlusive deres egne) køre gnidningsløst under XP. Filen hedder noget med act26. Hukommelsen er ikke hvad den har været. Hvor den ligger hos MS kan du sikkert selv finde ud af.