Avatar billede suckface Nybegynder
24. november 2000 - 11:55 Der er 6 kommentarer

CS LOGO !!!!! + HP

Hejza! Jeg ville  høre om nogen ville lave et counter-strike decal til brug inde i spillet ...? Der skal helst stå Clan [Gucci] og et billede af en dværg. Vil nogen lave det? Hvis så  lav enten et post her eller send en mail til links_dtc@hotmail.com !
På Forhånd Tak !
Mvh. [Gucci]-^Pr1nZe^
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. november 2000 - 13:13 #1
det kræver da vist nogle flere point! For det er lidt krævende!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. januar 2001 - 21:55 #2
hvad mener du med et decal? har aldrig hørt ordet før
Avatar billede trasman Nybegynder
18. april 2001 - 23:05 #3
Jeg vil skam gerne prøve at lave et billede du kan smide ind! hvis jeg bare for at vide hvordan billedet helt præcist ser ud!
Avatar billede megatron Nybegynder
08. maj 2001 - 22:25 #4
LOL TRASH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. maj 2001 - 22:28 #5
genialt svaret
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
31. maj 2001 - 19:47 #6
Jeg ved godt hvordan man gør. Du skal bruge halflife sdk-texture og photoshop. Jeg kan sagtens lave det for dig, men til de points får du ikke noget. Jeg skal have 100 p for det.