Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 02:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe med et desing til en hjemmeside

hejsa jeg er gang med at lave en hjemmeside hvor der er link til cs claner, art, cs hjælp og nyheder. Der er en hedder cs skins og map jeg har delt dem op sådan at cs hjælp og nyhedder er i samme kategori og den næste kategori er så cs claner også den næste kategori er cs art og den næste kategori er så cs skins og maps der hænger sammen. Jeg vil jeg godt have plads til nogle banner da jeg nogle banner der skal kunne ligge der inde så folk kan link til mig *S*.  Men da jeg er en noob til at lave hjemmeside så kunne jeg godt tænke mig om der var nogle der ville prøve at lave et design til mig. *S*
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 02:33 #1
jep prøver noget senere idag
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. maj 2003 - 13:05 #2
Jeg går også igang med noget :D
Avatar billede designtrolden Nybegynder
08. maj 2003 - 13:46 #3
Hejsa
Jeg vil da gerne lave et design til dig.

Hvis du gider fortælle mig lidt mere om din idee med HP'en - jeg er ikk' den store CS-nørd, men designet skulle jo være til at finde ud af, ikk :-)
Hvis du gider så ta' og skriv til mig via min hp - www.graphicartist.dk (enten via support el. kontakt)

Mvh.
"DesignTrolden"
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:06 #4
hej designtrolden jeg har en side som jeg har lave som du lige kan se http://killer-smurf.homepage.dk som du kan se det der er i start det vil jeg stædvæk godt ha skal være der men så kommer man ind i forsiden og den vil jeg godt ha lave sådan at der er en bagrund også på en eller ande måde lave sådan at links til de forskælling kategori også skal der som sagt også være plas til minne bannere et eller ande stæd på denne side. Som du nok se så er min start side den er fed nok syndes jeg men min forside liner en eller ande noob *GG* og det er nok også klart da det er først gang jeg prøver at lave en side. men jeg ved ikke heldt hvordan den skal se ud ande end der skal være en bagrund også ved jeg ikke hvordan man så skal sette de ander ting op men hvis du har en eller ande smart ide hvordan man kan sette det op så det ser pænt og lidt prof ud så ville det være fedt da det er mening at nå folk kommer der ind ser de side og ting noj det er en side vi må gemme eller link op *SS*
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:09 #5
Ups jeg glemt noget der er en knap i min forside som man kan trygge op så man kan E-mail mig og den vil jeg godt ha at den har en lille knap så man kan se at det er til E-mail. *S*
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. maj 2003 - 14:22 #6
hvilke farver har du tænkt dig at jeg skal bruge?
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:30 #7
vilkend farver det skal ikke være nogle skrigene farver da det er et skydspil *S* det skal være nogle mørke farver vil jeg mener eller bliver det forkedlidt til en hjemmeside ??
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. maj 2003 - 14:39 #8
http://jeppedk.users.whitehat.dk/CS-klan.htm

her er hvad jeg har lavet...
Selve designet er taget fra dkscripts.tk... så du skal have de tre linjer i din kode som der er nu...

Jeg har bare lavet lidt om på menuen og lavet nogle andre farver...
Der er ikke banner på endnu, da jeg ikke er den bedste til det ;D

håber der er noget der kan bruges
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. maj 2003 - 14:40 #9
Men jeg kan altid lave et banner til dig som ser fedt ud... Det skal bare være forholdsvis enkelt :D

mvh Ranger
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:46 #10
rangerbs jeg tror at du har misforstå mig lidt det er fedt nok det du har lave men  art og de ander ting de alle sammen links jeg har ikke selv nogle art og maps også vider det er kun links der skal være der inde plus banner *SS* men det ser ellers oki ud *S*
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:46 #11
også kom jeg lige til at se at der er heller ikke en bagrund som bilde *S*
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. maj 2003 - 23:01 #12
følger lige med
Avatar billede webexp Nybegynder
12. maj 2003 - 01:25 #13
jeg har lige lavet et forslag så håber det er noget ellers laver jeg det bare om www.experten.tk under designs