Avatar billede xion Nybegynder
24. november 2000 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Fil på IIS4 jeg ikke kan slette

Hej, Jeg har en .asp fil på min IIS4 server jeg ikke kan slette, filen ligger på en NTFS volume på NT4 men jeg kan ikke se security fanebladet for denne fil!! hvad kan jeg gøre for at fjerne denne fil?? Jeg for fejlen: Cannot delete default: Access is denied. The source file may be in use

Jeg har checket Network Watch i NT4\'s ResKit men kan ikke se nogen skulle have denne fil åben, jeg ved en reboot nok løser dette men det er ikke en mulighed.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
24. november 2000 - 10:34 #1
Så er du fucked up!
Det er en MEGET generel NT fejl, jeg har endnu ikke set den på IIS5/2000 men det skulle ikke undre mig!

REBOOT!
Avatar billede beaviz Nybegynder
24. november 2000 - 10:39 #2
Stop den/de sites i din IIS der bruger filen, og slet den - start dem så igen :)
Avatar billede jbarnow Nybegynder
24. november 2000 - 11:20 #3
Min erfaring er, at det *ikke* er nok at stoppe sites\'ne for at få frigivet filehandles på IIS4 - men at \"IIS Admin\" servicen *også* skal stoppes.
Det gælder ihvertilfælde for dll\'er IIS loader iforbindelse med et site.
:-/
Avatar billede hojben Novice
24. november 2000 - 14:15 #4
GEnstart. så skulle du kunne slette den.
Avatar billede chris Nybegynder
24. november 2000 - 23:42 #5
Prøv at gå ind og tag ownership på filen.... og derefter slet den...... måske det virker
Avatar billede xion Nybegynder
27. november 2000 - 20:47 #6
Jeg nåede desværre ikke at se om det var nok bare at stoppe det site som filen lå under, men genstartede bare alle IIS services \"IIS Admin\" og det fungede fint. tak.
Avatar billede xion Nybegynder
27. november 2000 - 20:49 #7
jeg nåede desværre ikke at se om det var nok bare at stoppe det site hvor filen lå under, men genstartede alle iis services \"iis admin\" og det fungede fint, tak.