Avatar billede kristjan Nybegynder
07. maj 2003 - 22:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Odds2003.tk

Beder lige om Jeres opmærksomhed til lige at tjekke min hp...

Url : www.odds2003.tk

Kom gerne med en lille kommentar...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. maj 2003 - 22:05 #1
fin
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. maj 2003 - 22:10 #2
(1) Jeg sidder ved en 3-6 mbit forbindelse og det tager 20 sekunder inden jeg kommer ind på siden

(2) Titlen hedder Dks nye oddsmagazin, men det er der godt nok ikke meget der giver udtryk for når man kommer ind på siden. Jeg troede første det var noget edb service (pga. banneret)

(3) Lav en lille velkomst der fortæller hvad jeg kan bruge siden til og hvad dens indhold er.

(4) Designet er meget boks på boks agtigt

(5) Designet er generelt meget kedeligt, læg nogle farver eller billeder ind på siden så den får lidt liv. Brug evt www.colorschmer.com/online/

(6) tror aldrig der kommer gang i odds på den side, da den efter min mening er meget svær at finde rundt på, jeg kan slet ikke gennemskue hvordan man oddser etc. Der mangler noget information til brugeren.
Avatar billede kristjan Nybegynder
07. maj 2003 - 22:17 #3
Det første med at der går langt tid er rigtigt nok da jeg måske skulle have haft tilføjet web-adressen : www.odds2003.webbyen.dk i stedet for...

Enig i at du ikke får af vide fra A-Z hvad det vil sige at oddse, men du får jo heller ikke af vide hvordan du bruger din nye mobiltelefon ved at gå ind på Nokia.com...

Dessignet er du muligvis den første kritisør af, eftersom jeg har fået mange positive henvendelser og vil derfor muligvis ikke ændre i det...
Dog vil jeg kigge lidt på om der skal farver på siderne og tak for urlen...

Svær at finde rundt på ??... Tror du tåger gevaldigt her, eftersom det er et af de mest enkle designs at finde rundt i, og her kan jeg da slet ikke forstå din kritik...

Muligvis vil jeg oprette en side, hvorpå jeg vil komme med lidt info om hvad det vil sige at oddse, så her har du måske et meget godt input til fremtidige ideer...

Tak for kigget
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. maj 2003 - 22:22 #4
Ja der går det noget hurtigere med at loade siden.

Jeg mener heller ikke at man behøver at vide fra A-Z men bare gøre det lidt lettere for brugeren at gennemskue hvad man skal gøre.

Design er en smagssag og skal selvfølgelig passe til dine brugers smag.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 23:48 #5
Synes det er et grimt design, ikke rigtigt noget der kan gøre det bedre. Det er det for kikset til. sorry.
Avatar billede andreasng Nybegynder
08. maj 2003 - 13:29 #6
designet mangler alt... Ideen mangler næsten alt!!! Du har brug for en seriøs designer til den her gut! Tables må aldrig se sådan ud!!! ALDRIG... og så er det lige meget om du kan li dem eller ej, det må de bare ikke. Reklamer::yt... den der afstemning til højre... HVAD???
Gratis mailing liste??? NEJ vel.
Peakcounter : no body gives a shit!
Linjer under links... holder ikke, ok måske, men skrifttypen er noget crap!
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... jeg tror at du har brug for en anden til at lave den side.
Avatar billede htmlaga Nybegynder
08. maj 2003 - 15:09 #7
1) Jeg må give jakobclausen ret i at en lille intro vil være på sin plads, det giver et bedre førstehåndsindtryk, hvilket jo er vigtigt på www.

2) Når vi nu er ved førstehåndsindtryk, må det første indtryk af designet siges at være meget rodet. Der mangler en sammenhæng i designet. Dette skyldes nok hovedsagligt at du har brugt en lang række forskellige 'eksterne' features (counter, Ballot Box osv.). Da disse stammer fra forskellige sider er der ingen rød tråd i designet i dem, hvilket der derfor heller ikke bliver i dit design.

3) Derimod synes jeg designet er let overskueligt og derved brugervenligt. Menuen er simpel og tekstmængden begrænset.

4) Flere farver er en mulighed!!!

5) Med hensyn til det indholdsmæssige er der vist kun at sige, at hvis i finder de rigtige kampe til de rigtige odds holder ideen 100%.

6) Derimod synes jeg i skal skære alt det overflødige fra. Hvis i vil have links på siden skal det ikke være links ukritisk accepteres fra brugerne. Derimod vil en oversigt over sider hvor man kan oddse, samt sider med statestik være guld at have med. Derudover kan værdien af siderne:  Forum - Livescore - Chat - Gæstebog diskuteres.

7) I kunne godt lave et lidt mere udførligt 'regnskab', ligeledes ville det berige sidens værdi med odds fra andre end scandic, systemspil eller spil med flere kampe lige på.

Alt i alt en del ting at tage fat på efter min mening, men også en hel del at bygge videre på.

Mvh
Rasmus Aagaard
Avatar billede kristjan Nybegynder
08. maj 2003 - 17:17 #8
Ja der er da lidt at bygge videre på...
Den ballot-box er langt fra pæn på forsiden og vil da også blive fjernet om nogle få dage, da den kun var regnet som nød-løsning og dermed bare plasket ind...
Designet er alt i alt 2 uger gammelt, så det er vel ikke overraskende at man møder en smule kritik...

Er meget glad for de nye input til en bedre side i fremtiden, men da jeg ikke stener foran computeren time efter time, vil nogle af de elementer som du, Rasmus mener at jeg skal tage med nok aldrig udført eftersom tiden ikke er til det, og eftersom fx. et "mere avanceret regnskab" vil koste meget mere tid...

Desuden minder jeg Jer om at hovedemnet på siden er oddsforslagene.

Jeg vil kigge lidt på følgende fremover:
- Farver
- Mere info om odds...

Resten af forslagene er for mig urelevante, men tak for det alligevel...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2003 - 12:16 #9
hvis ikke du har tid nok til at lave en perfekt (eller så godt som du nu kan) side, syntes jeg hellere helt at du skulle lade være. Der er da ingen der gidder kigge på en side, der ikke er gjordt ordentligt færdig, fordi webmasteren ikke har haft tid..
Avatar billede kristjan Nybegynder
10. maj 2003 - 14:24 #10
Jeg har tid til det vigtigste på siden, og vedligeholder da også mit daglige besøgstal...
Men eftersom jeg har fået 1000 input om hvordan min side skal være, så siger jeg bare tak og frasorterer de input som for mig set ikke er relevante...
Ingen har tid til at stene døgnets 24 timer foran computeren, eller hvad ??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2003 - 15:18 #11
nej, selvfølelig.. ;)
men i stedet for så bare at frasortere dem, kunne du jo evt. skrive det ned, og SÅ lave det på et tidspunkt hvor du aligevel stegner.. :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2003 - 15:19 #12
stener even..