Avatar billede p65 Nybegynder
07. maj 2003 - 20:09 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken VNC til Win2000

Hvilken VNC skal man prøve til et Win2000 netværk?

Jeg kan se at der er forskellige udgaver (søgning på google). Jeg bruger pcAnywhere mod en anden maskine, og skærmopdateringerne kører ikke så godt.

Nogle ideer?

Peter
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 20:20 #1
Prøv denne jeg har en tidligere udgave som fungerer fint.
http://tucows.tiscali.dk/preview/196075.html
Avatar billede p65 Nybegynder
07. maj 2003 - 20:24 #2
Det er så den originale/oprindelig VNC. Hvordan er den i forhold til de andre?

Her mener jeg mest skærmopdatering.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 20:41 #3
For mig var den bedre end PC Anywhere. Jeg har ikke prøvet andre da den passede mig fint.
Avatar billede kenp Novice
08. maj 2003 - 09:55 #4
jeg bruger realvnc og har ingen problemer med skærmopløsning!

www.realvnc.com den bruger den skærmopløsning som er på den remote pc jeg er godt tilfreds med det!
Avatar billede p65 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:33 #5
Hvad med TightVNC, Ultr@VNC og de andre?
Avatar billede p65 Nybegynder
14. maj 2003 - 16:04 #6
Jeg fik desværre ingen sammenligning mellem de forskelige versioner af VNC, og begrundelser for hvorfor den ene er bedre end den anden.
Avatar billede alyourpal Nybegynder
14. maj 2003 - 16:13 #7
Jeg er et sted med 2500 klient computere og 50 servere, hvor vi bruger DameWare. Hvilket både er billigt og godt ... mvh. Allan
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 20:26 #8
Tak for points og så vil jeg da lige se om jeg kan få styret min nysgerrighed: Fik du prøvet nogle af dem?
Avatar billede p65 Nybegynder
23. maj 2003 - 21:00 #9
TightVNC fungerer optimalt for mig. Har ikke prøvet andre.
Skærmopdatering er hurtig, brugen af porte kan indstilles, der er password beskyttelse, installation er MEGET nem.
Ved ikke om det også gælder VNC.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 21:01 #10
Jo, de lyder meget ens :-)