Avatar billede luzk Nybegynder
06. maj 2003 - 17:30 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Synkronisering med Notes 5.0/6.0

Hej,

Jeg har netop købt mig sådan en fin PDA med Windows CE og alt det gejl, og det er jo fint nok. Problemet er blot, at jeg på arbejdet har en notes kalender, og man derfor ikke som standard kan synkronisere med notes. Jeg har tidligere haft en Palm, og der kunne man få en update, så notes også kunne synkroniseres - er det samme muligt til Windows CE?

PDA: Siemens SX 45
Styresystem: Windows CE version 3.0.9348

/Luzk
Avatar billede janius Nybegynder
06. maj 2003 - 17:54 #1
Commontime mNotes (før Cadenza) løser dette meget elegant. Det virker rigtig godt men koster lidt $.
http://www.commontime.com/DpProduct.asp
Avatar billede gleerup Nybegynder
06. maj 2003 - 21:15 #2
Pumatech har lavet et program der hedder Intellisync, der kan synkronisere med Lotus Notes. http://www.pumatech.com/is_desktop_main.html. Men også Lotus selv har lavet et godt produkt der hedder EasySync Pro, der klarer "oversættelsen" helt fint. Der KAN opstå diverse konflikter, hvilket gælder alle produkterne, for både Palms og Pocket PCere er bygget til Exchange/Outlook, så disse produkter er blot mere eller mindre gode oversættere, men helt uundværelige når nu man gerne vil have sine info med på farten og firmaet bruger Lotus Notes. :-)
Avatar billede gleerup Nybegynder
06. maj 2003 - 21:15 #3
Avatar billede luzk Nybegynder
07. maj 2003 - 19:07 #4
Tak for svarene begge to. Begge meget brugbare. Nu har jeg blot det problem at jeg skal vælge hvilket produkt jeg skal vælge... :-)

/Luzk