Avatar billede andymax Nybegynder
06. maj 2003 - 08:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

God erfaring med hosting?

Er der nogen der har god erfaring med hosting-udbydere af ASP.NET / SQL Server?
Avatar billede disco_keld Nybegynder
06. maj 2003 - 08:41 #1
Gad jeg egentlig også godt at vide!

Så jeg lytter med...

;-)
Avatar billede askhoej Praktikant
06. maj 2003 - 09:14 #2
Jeg har personlig ganske udemærkede erfaringer med Azero.dk (www.a0.dk) og ASP.NET hosting til mindre webapplikationer - jeg benytter mig dog af en MySQL database, men de understøtter også SQL Server. Til større og professionelle løsninger kan jeg anbefale Inforce A/S (www.inforce.dk) eller UNI2 A/S (www.uni2.dk) - de to sidst nævnte er noget dyere end standard hostingfirmaerne, men penge og kvalitet hænger desværre meget sammen, især inden for hosting.

/askhoej
Avatar billede odegaard Nybegynder
06. maj 2003 - 16:21 #3
Jeg har ganske ufatteligt dårlige erfaringer med azero. Jeg har nu adactive.dk men de er nu heller ikke helt eminente mht. oppetid, support/svartider og helt ekstrem rod i deres regningssystemer (det er selvfølgelig kun personlig erfaring).
Så jeg venter også spændt på de gode erfaringer...
Avatar billede andymax Nybegynder
06. maj 2003 - 19:06 #4
Det ser da ikke umidlbart ud som om at hverken Inforce eller Uni2 hoster ASP.NET løsninger?
Avatar billede odegaard Nybegynder
06. maj 2003 - 20:24 #5
andymax: Ellers så gør de helt sikkert hvis man vil betale for det... :-)
Avatar billede andymax Nybegynder
06. maj 2003 - 20:45 #6
odegaard @-> Der er ikke til mig selv! ;)
Avatar billede askhoej Praktikant
08. maj 2003 - 13:30 #7
andymax >> Både Inforce og UNI2 tilbyder ASP.NET hosting, priserne ligger selvfølgelig i den dyre ende. Jeg har lavet 7-8 kommercielle ASP.NET løsninger der er blevet hostet hos UNI2 og jeg har ikke bemærket (blevet ringet/mailet ned af utilfredse kunder) nogen nedetid overhovedet og supporten er ganske god og hyggelig :-)

Infoce leverer også en god service, har dog haft et par småproblemer i forbindelse med, at de havde patched deres servere - men det hører til i småtings afdelingen.

Og nej deres hjemmesider er ikke vildt informative omkring ASP.NET, men du kan bare ringe til dem og de vil helt sikkert guide dig.

/askhoej
Avatar billede andymax Nybegynder
08. maj 2003 - 14:17 #8
askhoej >> Super!

:o) Andy
Avatar billede casperc Nybegynder
15. marts 2004 - 13:29 #9
Der findes også nogen der hedder ConCor... De er rimelig billige med .Net understøttelse.

http://www.concor.dk/webpages/webhosting/webhotel.asp