Avatar billede benbrian Nybegynder
05. maj 2003 - 21:26 Der er 12 kommentarer

Hvordan slår man Frames til

Din browser understøtter ikke frames
Det skulle man kunne slå til men jeg ved ikke hvordan.
jeg har hørt at det er inde under internet instillinger
men der kan jeg ikke finde

Jeg kører me.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. maj 2003 - 21:39 #1
Hvis din browser ikke understøtter frames, er det fordi den er meget gammel, sådan fra midt halvfemserne. Frames skal ikke slåes til, alle nyere browsere understøtter frames
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. maj 2003 - 12:03 #2
Du kan evt. opdatere din Internet Explorer her:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede benbrian Nybegynder
06. maj 2003 - 20:15 #3
dette er gjort men jeg har stadig ikke frames muske du ved et sted jeg kan hente en ny browsere. Jeg køerer me og opdater hele tiden min pcer med de nyeste opdate
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:17 #4
Hvad mener du med at du ikke har frames. Kan du ikke åbne hjemmesider der er lavet i frames, eller kan du ikke lave frames til din egen hjemmeside?
Avatar billede benbrian Nybegynder
07. maj 2003 - 15:10 #5
hvis jeg kikker i en kilde på en hjemme side kan jeg ikke læse den jeg får denne besked (Din browser understøtter ikke frames)
Hvis jeg laver noget i anfy kan jeg ikke lave det hele dajeg også får denne besked. Jeg fik så at vide at det var fordi den ikke var slået til og dette kunne gørers inde under internet instillinger men det kan jeg ikke finde det
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2003 - 17:45 #6
Det lyder som om din browser installation er i stykker, jeg er helt sikker på at den standard browser der følger med ME understøtter frames. Prøv at gennemfør en repair af ME (installation ned oven på sig selv)
Avatar billede benbrian Nybegynder
08. maj 2003 - 15:25 #7
Jep det mende jeg også men prøve aligevel en opdatering til den nye brauser 6
men det virker stadig ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2003 - 15:33 #8
Hvis din browser er i stykker på den rigtige (snare den forkerte) måde vil hverken en opgradering eller en repair virke, du kan heller ikke afinstallere den med afinstallationsrotinen og så geninstallere. derer kun to muligheder tilbage.

Fjern IE og Outlook express manuelt fra dit system og geninstaller eller
formater og geninstaller hele skidter, Så vil jeg anbefale at du opgradere til 2000 eller XP, ME er noget skidt
Avatar billede benbrian Nybegynder
08. maj 2003 - 15:48 #9
ved det men det har virket de siste 2 år så hvorfor lave det om.
Geninstaler lyder lidt vild da det er det eneste der ikke virker

P.S 2000 finder jeg til at værer noget lort. Arbejder ver dag med en maskine der har det som hoved styrerprogram. Men det er jo smag og behag ikke.

Er der ikke en der har en god ide ud over at slette hele lortet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2003 - 15:58 #10
Prøv den manuelle fjernelse. Du kan finde en beskrivelse af hvordan man gør på www.microsoft.com/technet
Avatar billede benbrian Nybegynder
09. maj 2003 - 17:26 #11
dette er hermed prøvet men stadig ingen frames har også lige instaleret brauser 6,0 men stadig ikke nogen frames
Sådan noget pis
Avatar billede benbrian Nybegynder
08. juni 2003 - 09:10 #12
Har ikke kunne finde svaret
lukker Lukker lukker lukker