Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
05. maj 2003 - 19:49 Der er 10 kommentarer

Hvordan flyver man i GTA3?

Jeg er i bane3, hvor der ligger en lufhavn. Så tager jeg det lille fly som findes der ude! Men syns ikk rigtig jeg kan få det til at lette, hvordan gør man det?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. maj 2003 - 19:53 #1
Hedder flyet DODO så se en af de mange beskrivelser: http://www.altavista.com/web/results?q=how+to+fly+%2Bgta3&kgs=0&kls=1&avkw=xytx
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
05. maj 2003 - 20:05 #2
Kan ikk finde noget der dur der!
Avatar billede robotten Praktikant
06. maj 2003 - 10:30 #3
Det er også umådeligt svært at flyve.. (en køn hjælp... *s*)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 16:56 #4
Afslut dine spørgsmål
Avatar billede robotten Praktikant
13. maj 2003 - 15:08 #5
Denne her tager jeg, lrd ;)

rasmus anmeldt...
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. maj 2003 - 08:16 #6
rasmuskarlsen>> Du har 17 åbne spørgsmål som du kan finde her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=rasmuskarlsen&option=22
Det var vist på tide at få afsluttet nogle af dem, det må være muligt at få lukket nogle. Du lukket ved at acceptere svaret på de folk som har hjulpet dig. HVis du ikke har fået hjælp til en løsning så svar selv og acceptere dit svar.
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 13:04 #7
Rasmuskarlsen>> Sker der ikke noget indenfor 5 dage, deaktiveres din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2003 - 14:31 #8
Ingen respons - brugeren deaktiveret

FCS/Coadmin
Avatar billede robotten Praktikant
21. maj 2003 - 14:44 #9
Takker ærbødigst *bukker*

*s*
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2003 - 15:56 #10
Takker for venligheden og nejer *LOL*