Avatar billede edvart Nybegynder
05. maj 2003 - 12:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kender nogen et program der ender på .drw???

Jeg har for lang tid siden modtaget nogle filer der slutter med .drw, jeg har ikke kunnet åbne dem. Er der nogen der kan komme med et bud på hvilket program det evt. er? eller har andre forslag til løsning for hvordan jeg kan åbne dem??
Med venlig hilsen
Edvart
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. maj 2003 - 12:12 #1
Avatar billede foralias Praktikant
05. maj 2003 - 12:14 #2
Det er tegninger eller billeder i micrographics draw format.
Paint shop pro kan åbne dem.
Avatar billede edvart Nybegynder
05. maj 2003 - 12:42 #3
Hej Foralias
Jeg har ikke paint shop pro. Kan du evt. hjælpe mig med at åbne dem og gemme dem i et format jeg kan åbne?
Hilsen Edvart
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. maj 2003 - 12:52 #4
foralias >> så laver jeg en 30p overførsel for det var da dit svar :-))
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. maj 2003 - 12:54 #5
Avatar billede foralias Praktikant
05. maj 2003 - 13:28 #6
edvart, giv mig en måde hvorpå jeg kan få filerne, så skal jeg nok konvertere dem for dig.