Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2003 - 08:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PS2 pris krig igen igen

Teledanmark sælger PS 2 til 1199

El-Giganten til 1697 men med 30 dages prisgaranti, de vil altså matche Teledanmarks pris.

Electriccity til 1697 men med 8 dages 125% prisgaranti, de vil altså matche Teledanmarks pris og smide 25% oven i.

Nu venter vi bare på Bilka......
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 08:15 #1
i skal bare være opmærksomme på deres såkaldte prisgarantier også gælder tilbudsvarer.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 08:25 #2
øhh jeg skulle have skrevet OM de også gælder tilbudsvarer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2003 - 08:36 #3
Ingen tvivl om pris garanti:

El-giganten:
30 dages prisgaranti.
Elgiganten garanterer dig markedets laveste priser. Skulle du alligevel finde samme vare billigere et andet sted, inden 30 dage efter modtagelsesdatoen, giver vi dig prisdifferencen tilbage. Prisgarantien gælder på alle vores produkter. Vi forudsætter blot at varen er af samme mærke, har tilsvarende specifikationer og købt hos en konkurrerende dansk detailhandel. Du bør medbringe kvittering.

Electriccity:
Det lover vi 125%
Hvis du inden for 8 dage efter købet, mod forventning, skulle se samme vare skiltet eller annonceret til en lavere pris hos en anden detailbutik inden for varehusets handelsområde - radius 50 km - får du prisforskellen + 25% af prisforskellen tilbage. Prisgarantien omfatter dog ikke varer, der annonceres på Internettet, postordresalg og mobiltelefoner.
Vi beder kun om, at varen er identisk med vores, at den er ny og i original emballage og at den faktisk kan købes og leveres omgående af en anden detailbutik på det tidspunkt, hvor du henvender dig til os.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 08:40 #4
oki tilsydenladne er det ikke nogen tvivl der er bare set eksempler på at de også undtager tilbudsvarer men her ser det ok ud
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2003 - 08:51 #5
Jeg håber det, for jeg købte en i El Giganten i fredags.....
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 08:52 #6
fulgte der nogen spil med eller andre ekstra ting?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2003 - 08:56 #7
Det ved jeg ikke, det var en kammerat der hentede den til mig, da jeg har 140 km til den nærmeste el gigant.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 08:58 #8
oki tror ikke det er et problem men hvis der var et spil med og hvis
electicity ikke har noget med deres maskine så kan de juderisk godt påstå det ikke er samme produkt men det ville være dårlig kundeservice
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. maj 2003 - 13:52 #9
Er det bare mig, eller hænger Electric Citys prisgaranti ikke sammen.

De skriver:

"Det lover vi 125%"

og længere nede:

"får du prisforskellen + 25% af prisforskellen tilbage."

Prisforskel +
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 13:56 #10
ikke bare dig men sådan er det jo med den slags butikker
Avatar billede splash Nybegynder
05. maj 2003 - 18:33 #11
og til 1199 hos bøger og papir !!!!!!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. maj 2003 - 16:01 #12
Jeg har fået 600 kr. retur......