Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ups... Nogen der kan hjælpe??

Ja.... Jeg har delphi 6. Jeg skulle lave et thumbnail prg. Jeg havde siddet og rodet lidt med det eks der ligger i Help/eksampels/jpeg/ og kom til at gemme oven i det.

Er der en af jer andre der har delphi 6 som ville være sød lige at sende mig det igen.

captain_denmark@hotmail.com

På forhånd tak!
Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:16 #1
Sorry, dette emne er under dert forkerte forum...
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2003 - 23:17 #2
Næppe et J2EE spørgsmål !

Men jeg sender den fil, hvis jeg har den.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2003 - 23:19 #3
Jeg har sendt alle 7.
Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:25 #4
Hey arne_v se lige her http://www.eksperten.dk/spm/348500
Avatar billede disky Nybegynder
04. maj 2003 - 23:35 #5
hov hov det er ikke tilladt at give point for noget som ikke foregår her på sitet !
Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:37 #6
Sorry, men jeg ville bare være venlig og give ham noget for hans besvær...
Avatar billede disky Nybegynder
04. maj 2003 - 23:38 #7
Fair nok, men arne må hellere levere point tilbage til dig, da det stride imod reglerne pkt 2.12
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2003 - 00:07 #8
Så vidt jeg ved siger reglerne at løsningen skal være tilgængelig
for alle.

Jeg skal gerne ligge filerne op på en web-server, hvis nogen
nogen skulle ytre ønske om det.
Avatar billede gamer61 Nybegynder
05. maj 2003 - 00:09 #9
hallo.... Hvis man skal til at finde tråde hvor en sende en ting til en anden uden at vi andre kan downloade dem får vi vist travlt.
Avatar billede disky Nybegynder
05. maj 2003 - 00:17 #10
arne:
Det må du så hellere gøre, ellers er det ulovlig point overførsel.

gamer61:
Det gør du bare, men det gør ikke denne overførsel mere korrekt.
Kan redes ved han enten giver dig point tilbage, eller offentlig gører det han har sendt, forudsat han har rettighederne til at gøre det.
Avatar billede gamer61 Nybegynder
05. maj 2003 - 00:27 #11
Som der er en der siger her: http://www.eksperten.dk/spm/348498 er de der eksempler frie hvis du har en lovlig version af delphi, så jeg tror godt han må lægge dem op på en server.

Disky>> Jeg har ikke tænkt mig at gennemsøge dette forum for folk der gør hinanden tjemester.
Det vil vel i teorien sige at ligger man noget på en server skal det blive liggende til evig tid for hvis det fjernes er tråden ulovlig??

P.S. Læs Regel 2.8
P.S. x2 Jeg går i seng nu så der vil ikke komme flere posts fra mig i aften. Godnat!
Avatar billede disky Nybegynder
05. maj 2003 - 10:31 #12
okay så du har oprettet samme spørgsmål 2 gange, det er også et brud på reglerne.

Eftersom du selvfølgelig har en lovlig version af Delphi 6 har du selv de filer, altså har du ingen grund til at spørge overhovedet.

Luk omgående det andet spørgsmål ved selv at svare på det, og i fremtiden venligst ingen dobbeltpostings.

p.s. Læs venligst reglerne for dette site, jeg hader at andmelde folk for misbrug.

arne:
Hvis der ingen rettigheder er på de filer, kan du godt ligge dem online og sagen er ovre, er der rettigheder på dem, skal du levere point retur til ham, da i ellers begge bryder reglerne.
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 22:32 #13
Gamer61>> Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål to gange. Derudover er det logisk tænkning at hvis du har en lovlig version af Delphi, så kan du finde de filer du har skrevet over igen - evt. ved en reinstallation. Derfor får du en advarsel.

FCS/Coadmin
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 09:18 #14
FCS>

Er du ikke lidt streng ?

Han har oprettet et spørgsmål i forkert kategori. I.s.f. at:
  - ligge svar
  - acceptere
  - oprette i rigtigt kategori
så bytter han om og:
  - opretter i rigtigt kategori
  - ligger svar
  - accepterer
så de to spørgsmål kommer til at sameksisterer i ca. 60 sekunder.

Hvorvidt han kan geninstallere eller han har slettet den 95 MB
download fil (eller ikke kan finde den CD han fik med PC world)
kan vi jo ikke vide noget om.

Versionen enten er lovlig eller kan lovliggøres, da man kan requeste
en gratis licens fra Borland her:
  http://www.borland.com/products/downloads/download_delphi.html
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 12:48 #15
Arne_V>> Du kan have ret i at jeg har været lidt hurtigt ude her mht. dobbeltspørgsmålet. Det beklager jeg - også overfor gamer61. Mht. den gratis licens, vil jeg lade tvivlen komme alle til gode og derfor lukke anmeldelsen på dette spørgsmål.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 12:49 #16
Ups, glemte lige: Dog bør filerne der er sendt til gamer61 være tilgængelige for andre der ønsker dem, så hvis de ikke ligger uploaded et sted, så bør du sende dem til dem der måtte øsnke det herinde ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 12:52 #17
Det har jeg allerede lovet.

Og det står jeg ved.