Avatar billede lynggaard Nybegynder
23. november 2000 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tele tilbud og prispjecen.

Hvis man nærlæser den pjece som ekperten referer til i deres seneste reklame email, vil man se at Worldonline er billigere :-)

Husk desuden på at WOL giver 10 % ´rabet til studerende. og en progresiv rabet på op til 10% til almindelige abonenter.

Men hvad, tilbyder skulle vistnok være mest rettet mod virksomheder.....
Avatar billede cstern Nybegynder
23. november 2000 - 14:15 #1
et lille spørgsmål: hvorfor giver du 100p for at komme med denne kommentar?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. november 2000 - 14:17 #2
Virksomheder har oftest et større teleforbrug end private, og får derfor naturligt bedre priser. Det er der ingen tvivl om. Hvad angår sammenligningen med øvrige selskaber, skal jeg ikke afvise at lige netop den måde dit forbrug er sammensat, giver bedre vilkår WOL. Det synes helt naturligt, og er sikkert også grunden til at der er flere teleselskaber. Aftalen vi har forhandlet er et tilbud, som vi kun synes brugerne skal benytte sig af, hvis netop de kan spare penge, ellers ikke :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 14:47 #3
Det er garenteret Admin der har oprettet brugernavnet \"lynggaard\" for så at give point til sig selv... he he *s*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. november 2000 - 14:58 #4
tommf>> Der fik du mig :)

lynggaard>> Jeg synes du skal svare/acceptere eget. Det er \"gratis\" af få svar fra admin :)