Avatar billede jones279 Nybegynder
04. maj 2003 - 18:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Defragmentering

Hvilke risici findes der ved at defragmentere min NTFS harddisk?? Jeg har 120gb og min verden vil gå under hvis jeg mister data fra den!!...
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:04 #1
Hvorfor skulle der dog ske noget
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:04 #2
Jeg har Xp og køre da jævnligt en selv
Avatar billede jones279 Nybegynder
04. maj 2003 - 19:05 #3
Well, jeg har gjort det en gang på en FAT32 disk på 30gb hvor defragmenteringen fuckede disken FULDSTÆNDIG op... Og jeg tør ikke rigtigt gøre det igen :)
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:06 #4
Der sker ikke noget. Det er jo en feature der er indbygget i alle OS. :))

Defrag du bare løs

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:06 #5
det var et svar
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:11 #6
http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml

Hvid der sker noget. Husk at afslutte dine andre spørgsmål :)
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:11 #7
hvis skulle der stå
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 19:11 #8
Hvis dine data er så vigtige, "min verden vil gå under hvis jeg mister data", har du selfølgelig en form for backup. Der er altid en risiko for at miste data, defragmenterings programmet i Windows XP er dog meget stabilt, så risikoen for at miste data er ret lille, men den er der.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:12 #9
Den sidste var ikke til dig :)) sorry
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:13 #10
http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml

Dette er et fedt program til at hente tabte filer tilbage med hvis der nogensinde skulle ske noget
Avatar billede jones279 Nybegynder
04. maj 2003 - 19:15 #11
Hvilken sidste?? Den med husk at afslutte dine andre spg??
Avatar billede duesjov Nybegynder
04. maj 2003 - 19:16 #12
Nu sker der ikke noget med pc'en når man defragmentere, det eneste den gør er at ryde op på pc'en.

ligger bider af hvert program i samme klynge, så programmet starter hurtigere, har faktisk hørt at man kan gøre så windows start filer ligger lige på starten af drevet, det skulle gøre at windows startede ekstremt hurtigt.
Avatar billede benbrian Nybegynder
04. maj 2003 - 19:27 #13
det kan man gører ved at bruge Norton_Utilities2001 dette program er meget stabilt og man  kan defrag og hente lost filer med det: Det  skulle du prøve
Avatar billede jones279 Nybegynder
04. maj 2003 - 20:04 #14
Hva kan man gøre ved Norton Utilities?? Vil gerne købe det, men skal lige være helt sikker på hvad det kan ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2003 - 21:03 #15
det hedder Norton Systemworks: http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/
Avatar billede benbrian Nybegynder
05. maj 2003 - 15:11 #16
det kan godt passe at 2003 udgaven heder systenworks men det jeg tenker på kan du læse om på denne side http://www.symantec.com/region/dk/product/nu_mac.html