Avatar billede nordvest Nybegynder
22. august 1999 - 13:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

3Dfx Patch til Microprose Grandprix 2

Nogle der har eller ved hvor jeg kan finde en patch til Microprose Grandprix 2, som gør det muligt at køre spillet med 3d acceleration ??
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
22. august 1999 - 14:16 #1
Det kan du ikke eftersom programmet er fra før 3d teknologiens tid.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 1999 - 14:25 #2
Derfor søges en patch ik?
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 1999 - 17:17 #3
dkkarpen: Jeg tror heller ikke at Quake er fra 3D-tiden... men med en lækkert lile patch, så køre det helt godt med 3DFX.... og sikkert også TNT
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
22. august 1999 - 18:18 #4
Men der er ganske enkelt ikke udviklet en patch til formålet. Fat det!
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 1999 - 20:06 #5
Okay okay... slap af. Du kunne bare ha' sagt det med det samme....
Avatar billede Slettet bruger
22. august 1999 - 20:13 #6
Kan alt ikke lade sig gøre efterhånden?
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 1999 - 20:20 #7
Hvad kan la' sig gøre? At lave en patch?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
23. august 1999 - 19:53 #8
goulduck>>Ok undskyld min noget vrisne kommentar ;-)

nordvest>>Du kan læse mere på: http://www.grandprix2.com

Du kan få 3D carshapes, men det er vist også det hele.
Avatar billede kent123 Nybegynder
22. september 1999 - 17:25 #9
Prøv at hente en patch på www.3dfiles.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 1999 - 17:43 #10
Som dkkarpen så smukt sagde det: Der er ingen patch...
Gå ind på siden http://www.grandprix2.com/gp2faq.htm#general og læs spøgsmålet "Is there a 3dfx patch available?" og få svaret "I can be short about that: No. There is no patch available. I suppose we will have to wait until GP3."

Jeg synes godt nok at dkkarpen skulle have 2/3 af pointene for det hurtige svar og jeg den sidste 1/3 for at komme med grunden for at der ikke var en 3DFX patch. Men sådan kan man ikke dele pointene, vel?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
22. september 1999 - 20:48 #11
Jo - antallet af points kan godt deles. Men ærgeligt at nordvest ikke kunne finde ud af det....
Avatar billede Slettet bruger
22. september 1999 - 23:56 #12
Kunne der så ikke være andre løsninger på problemet?
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 1999 - 00:25 #13
kharder: Hvad skulle det være? At en eller anden sætter sig ned og laver en patch til spillet??
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
23. september 1999 - 15:30 #14
goulduck>>Du kunne jo tildele mig de 20 points ved at oprette en dummy til mig.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 1999 - 18:22 #15
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4665 ... behøver jeg at sige mere?