Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 23:34 Der er 6 kommentarer

Asp på Apache

Nogle der ved hvordan man Installere Asp + Acces på Sin "apache" server?.

hilsen nsj
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2003 - 00:03 #1
kik på ChillyASP, finder lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2003 - 00:08 #2
http://www.chilisoft.com/ skulle det være
Avatar billede dank Nybegynder
04. maj 2003 - 00:10 #3
koster det ikke en 4-500$? eller er det mig der ikke kan finde rundt på deres sider..

nsjdk > JEg tror ikke du kan installere access derimod... benyt MySQL istedet. Det er hurtigere, mere stabilt og gratis :)
Avatar billede postndk Nybegynder
04. maj 2003 - 13:29 #4
Hvorfor så ikke installere en windows server i stedet, asp er til windows.

Hvis du absolut vil bruge en *nix maskine, så lær php + mysql ...
er udviklet til dette os...
Avatar billede mfalck Praktikant
06. maj 2003 - 19:01 #5
Avatar billede walker Nybegynder
14. december 2003 - 10:01 #6
Umidlbart er der vist ingen gratis måder at få ASP-understøttelse på sin linux... ChiliASP er vidst det mest kompetente bud på asp til linux, men ikke gratis... (Sidst jeg checkede).

Har selv opgivet det, og kører med php+mysql, da det fungerer absolut lige så godt som asp...