Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:24 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

XP driver til kortlæser

Jeg har opgrad min Pc'er til XP!
Jeg har en USB SANDISK kortlæser, den driver-cd der var med til den, dækker åbenbart kun til og med WIN2000

Har prøvet at være inde på SANDISK hjemmeside, og her ligger også driver som skulle være til XP

Men når jeg installere den, kommer der en advarelse fra XP om at den ikke kan finde noget "XP-certifikat" og at systemte muligvis ikke vil virke eller giver driftproblemer senere, og at der anbefales at afslutte installationen!

Er der nogen der kender dette problem... og hvad gør jeg?
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:27 #1
har du opdatert din XP med servicepack 1, den kan måske hjælpe, også bagefter prøv den fil igen
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. maj 2003 - 23:29 #2
Hvis den "kun" kommer og siger, at den ikke er certificeret af Microsoft, så burde den nok kunne afprøves uden problemer.
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:30 #3
Ja! Jeg har kørt hele opdateringe af XP igennem før jeg overhovede lavede andet, så der mangler ikke noget iflg. Windows Opdata siden...
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:31 #4
Jow! Men bare det med at der gives udtryk for at jeg kan få problemer med XP giver mig lidt "berøringsangst"....
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:32 #5
så bare prøv filen igen! og sig fortsæt selv om den kommer med advarslen!
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:32 #6
du kan jo bare af indstallere den igen bagefter hvis det ikke virker ordentligt!
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:33 #7
Nu har jeg tumlet med det XP i dage, så jeg har sgu' ikke meget mod på et systemnedbrud....
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:35 #8
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. maj 2003 - 23:36 #9
Jeg har til dato ALDRIG oplevet at en "ucertificeret" driver har ødelagt mit system. Og jeg har immervæk prøvet en del forskellige ting. Både hjemme og på arbejde....
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:36 #10
Ja! Det er netop derfra jeg har hentet ZIP-filen....!
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:37 #11
Så er det bare at prøve!
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:40 #12
Okay... men hvis det nu virker ved første lejlighed.... kan jeg så komme ud for at det om en uge pluslig sætte systemt "blackout!"...????
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. maj 2003 - 23:42 #13
pclars>> Det burde ikke kunne lade sig gøre...... Enten så virker det med det samme, eller også så gør det ikke. Jeg har endnu ikke oplevet, at en driver skulle blive mindre stabil hen af vejen :-)
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:43 #14
Fint.... Jeg prøver... Er jeg ikke tilbage med svar inden for nogle minutter... så ved I hvorfor!
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:50 #15
Ja! så er jeg tilbage.... Det køre åbenbart fint, selv ikon'et er et billedekopi af læseren.... Så det kan ikke være helt ved siden af....

Men XP er sgu' god til at sætte os skræk i livet, hvis man ikke lige bruger noget de har testet og godkendt....

Tak til Jer begge kenp og tommyv
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 23:50 #16
TAkker for point, så kan jeg gætte mig til at det virkede alligevel!
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. maj 2003 - 23:55 #17
Takker for points. Med hensyn til at sætte en skræk i livet, så synes jeg som professionel supporter, at det er helt OK. Vi burde gør det over for vores egne kunder (erhvervskunder), så vi kunne få dem til at gå væk fra Windows 95!!!!!
Avatar billede pclars Nybegynder
03. maj 2003 - 23:59 #18
Er der virkelig erhverskunder som bruger win95 i dag....????
Det kan jeg så forstå er træls, men måske er jeg ved at blive gammel, men win98 kom jo ikke og advaret mig med alverden (muligvis) ulykker.... Men okay, den kunne jo så godt hilse med en "blå skræm" ind imellem!