Avatar billede miss.shadow Nybegynder
03. maj 2003 - 22:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg ved ikke lige om det er her jeg skåal spørge det...

Ok... Når man nu udlodder point, bliver det så taget fra ens egne points??? og hvordan giver man så pointene???
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2003 - 22:40 #1
Når man nu udlodder point, bliver det så taget fra ens egne points <-- JA
hvordan giver man så pointene??? <-- Du acceptere bare svare, fra den/dem som har svarte. Lige som jeg gør nu :o)
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2003 - 22:41 #2
Ja det bliver taget fra egne point!

Hvis en ligger et svar, så får du mulighed for enten at accepter det eller afvise det!

men det koster ikke noget at spørge om hjælpe til eksperten, så du skal også selv svare og tage dine point retur.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2003 - 22:41 #3
shit det går godt med stavning....
svarte = svaret
Avatar billede miss.shadow Nybegynder
03. maj 2003 - 22:42 #4
Oh i get it now ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2003 - 22:44 #5
miss.shadow >> Nej nej - det var ikke fordi jeg skulle have point. Du skulle selv have svaret.
Læg lige et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/348109
Avatar billede miss.shadow Nybegynder
03. maj 2003 - 22:49 #6
ÅÅÅÅH PHATLASSE LA NU Værre MED AT VÆRE SÅ SÅ GRÅDIG...
Ta dog imod gaver når du kan....
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2003 - 22:51 #7
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2003 - 22:55 #8
ÅÅÅÅH PHATLASSE LA NU Værre MED AT VÆRE SÅ SÅ GRÅDIG... ?????????????????
Grådig ????? Jeg dig jo pointene igen !
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. maj 2003 - 13:55 #9
>>john_stigers
FAQ'en er flyttet... Min harddisk begyndte at lave underlige lyde, så heldigvis blev den flyttet i tide...
Nu ligger den på www.ebruger.dk/faq.asp ;)

//hermandsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2003 - 14:18 #10
Så blev mit bokmark også opdateret - tak :)