Avatar billede t0wer Nybegynder
03. maj 2003 - 13:52 Der er 9 kommentarer

Digital Origin 1394 firewire-kort

Hej...
Jeg har smækket mit Digital Origin firewire-kort i min pc, og så snart Windows XP starter op og melder at der er fundet ny hardware, går installationen igang på normal vis, men til sidst afbrydes installationen af enheden med følgende fejl:
-----
Der opstod et problem under installationen af denne hardware:
IEEE 1394-controller

Der opstod en fejl under installationen af enheden.
Driverinstallationsfilen til enheden mangler en nødvendig post. Det skyldes muligvis, at INF-filen blev skrevet til Windows 95 eller senere. Kontakt din hardwareleverandør.
-----

Jeg havde også problemer med at installere kortet da jeg kørte Windows 98 men fik det til sidst til at fungere. Hvad gør jeg???

På forhånd tak!
Avatar billede fromsej Praktikant
03. maj 2003 - 14:02 #1
Avatar billede t0wer Nybegynder
03. maj 2003 - 14:34 #2
1000 tak, nu virker det med IntroDV. Men jeg vil gerne ha' det til at virke med Ulead Videostudio, og da Enhedshåndtering stadig har et gult udråbstegn ved siden af enheden, melder Ulead Videostudio at den ikke kan finde enheden. Hvordan løser jeg det?
Avatar billede t0wer Nybegynder
03. maj 2003 - 15:10 #4
Hmmm.. Nej, vedkommende der stiller det samme spørgsmål får jo intet svar.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. maj 2003 - 15:16 #5
OK, så kan jeg nok ikke hjælpe dig, men det er der helt sikkert andre der kan.
Hav lidt tålmodighed.*S*
Avatar billede t0wer Nybegynder
03. maj 2003 - 15:17 #6
Tjaa... Men det kan godt være lidt svært med tålmodigheden - det skulle jo gerne bare virke... Men thanks anyway!
Avatar billede fromsej Praktikant
03. maj 2003 - 15:20 #7
Det kender jeg godt.
Jeg har været lidt rundt på Google med forskelligesøgekriterier, og ikke rigtigt fundet andet.
Det kan være du selv kan prøve med forskellige søgninger.
Avatar billede t0wer Nybegynder
04. maj 2003 - 20:17 #8
Er der andre der kender til samme problem eller (allerhelst) kender løsningen??? Det irriterer mig virkelig meget... Nogen der ved om problemet kan løses ved køb af et nyt firewire-kort?
Avatar billede t0wer Nybegynder
29. august 2004 - 16:42 #9
Du må gerne lægge et svar, fromsej. Så vi kan få lukket denne tråd.