Avatar billede goateedingo Nybegynder
03. maj 2003 - 09:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning til skærm??

Jeg har opgraderet min pc, og har i den forbindelse købt et nyt kabinet. Nu har jeg bare et problem, da min skærm får strøm fra strømforsyningen i min gamle pc, og der er intet stik i den nye strømforsyning, hvordan får jeg "leveret" strøm til min skærm uden at skulle ha 2xpsu kørende??
Please help
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. maj 2003 - 09:13 #1
Du skal have et stik der går fra stikkontakt til skærmen!
Avatar billede bredker Nybegynder
03. maj 2003 - 09:20 #2
du kan klippe det stik af der går ind i den gamle cpu og montere et almindeligt stik på til stikkontakten
hvor bor du , for ellers har jeg en hel kasse af de originale kabler ,så du kan få et hvis du bor i nærheden (jeg bor i nordjylland )
Avatar billede goateedingo Nybegynder
03. maj 2003 - 09:34 #3
Stikket som sidder bag på skærmen kan ikke tages af. Kan jeg uden videre sætte et alm. stik på? hvordan kan jeg være sikker på spændingen er den samme som den fra psu?.
Jeg bor i nordvestjylland
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. maj 2003 - 09:48 #4
Hvis stikket ikke kan tages af er der jo ikke så meget ide i at få et nyt. Sidder den ikke fast med nogle af de der skruedimser?
Avatar billede goateedingo Nybegynder
03. maj 2003 - 09:56 #5
Jeg kan ikke få stikket af (bag på skærmen) tror den måske skal skilles ad, og det tror jeg ikke lige jeg skal kaste mig ud i.
Avatar billede goateedingo Nybegynder
03. maj 2003 - 09:56 #6
Fined der ikke et kabel med han stik til skærm og alm. stik til kontakt?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. maj 2003 - 10:35 #7
hvis du ikke kan tage stikket ud af skærmen må du klippe det stik af der går i psu og sætte et alm stik på til stikkontakten
Avatar billede bredker Nybegynder
03. maj 2003 - 10:38 #8
ellers kan du bruge et kabel magen til det der går fra stikkontakten til psu
(burde være den samme type så det virker som forlængerkabel )