Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:20 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Dårlig karma

Jeg syntes der er en del her inde der ikke er særlig gode til at respektere nybegyndere!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. november 2000 - 00:21 #1
Ref.\'s ?
Avatar billede jumper Nybegynder
23. november 2000 - 00:23 #2
Og jeg synes der er en del nybegyndere herinde der ikke er særlig gode til at respektere reglerne.

Nu hvor vi har udtrykt vores subjektive holdninger, kan vi så få en objektiv debat? Aka, hvad præcist er det du synes der er galt ?

/Thor
Avatar billede parazite Nybegynder
23. november 2000 - 00:24 #3
Som jumper siger, så ville det hjælpe en del, hvis folk satte sig ind i reglerne før de begyndte at smide om sig med point. Du brugte 305 point på en dag - hvis du havde sparet en smule, havde du også haft point i dag, og havde ikke behøvet at oprette en bruger nummer 2. Nogen gange kan man godt selv hjælpe med til at blive godt modtaget!

- Parazite
Avatar billede prodic Mester
23. november 2000 - 00:25 #4
muligt, men den kommentar jeg lige har skrevet til dig skal ikke forståes negativt, men som en opfordring. Og hvis man er usikker på hvordan systemet virker, så spørg endelig.
Folk er bare tiltider lidt point-liderlige, og hidser sig hurtigt op over en uretfærdig behandling uden at tjekke om det evt. er en ny bruger inden.

Men velkommen til Eksperten.dk - ret godt forum for alle, selv de nye.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:25 #5
Jeg kan ikke slette min første bruger og i overfalder mig straks!!!!
Jeg respektere alle her inde for i er kanon dygtige!!!
-respekt!
/jacob
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:27 #6
ok jeg undskylder alle her inde fordi jeg smed om mig med point da jeg ikke viste at når jeg ikke havde flere point ville ingen svare på mine spørgsmål og da jeg ikke er klog nok til at tjene point havde jeg ingen anden ud vej!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:30 #7
jeg syntes det er pisse svært at vælge hvem der skal have pointsne for der er sku så mange gode svar! hvad gør i???
Avatar billede prodic Mester
23. november 2000 - 00:31 #8
rosenberg : Man vælger det svar der hjalp eller fordeler dem efter hvem der har hjulpet med en brugbar løsning. Den der har hjulpet mest, får flest point sådan er det.
Avatar billede parazite Nybegynder
23. november 2000 - 00:32 #9
rosenberg : Fordeler efter bedste evne. Vi er jo alle mennesker, og kan du ikke finde et enkelt svar, der behager dig, så del ud til alle, der har svaret.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:33 #10
deler ud hvordan det?
Avatar billede mulle Nybegynder
23. november 2000 - 00:33 #11
Rosenberg>> Gør lige som mig. Jeg havde et andet brugernavn her inde og, da jeg fandt mit gamle password til mit nuværende nic skrev jeg til admin om ikke han kunne slette min gamle profil. Jeg tror nu hellere at admin ser ,at man er ærlig og lægge kortene på bordet frem for, at snyde det gaver ikke nogen .... ærlighed kommer man længst med..... Ok jeg ved godt jeg er nogen haj til det med pc\'er mv, men jeg prøver mig frem for en eller anden dag, så lære jeg vel af alle de fejl jeg har lavet. Jeg forsøger at svare på de spørgsmål jeg kan, men ellers bruger jeg eksperten som et leksikon.

Velkommen til eksperten :-))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. november 2000 - 00:34 #12
Det kommer an på kategorien .. i f.eks. Site Vurdering giver man for det meste (99% af tilfældene..) alle point .. så deler de dem bare. Men andre kategorier giver man for det meste dem point som man mener ar givet det mest korrekte svar/eller det du bedst kunne bruge. Hvis der har været meget \"gang\" i dit spørgsmål, altså at der er mange der har prøvet at hjælpe dig, eller bare nogle få, men de har virkelig gjort et forsøg, så plejer man også at give dem lidt point som tak.
Avatar billede prodic Mester
23. november 2000 - 00:36 #13
rosenberg : fordeler ud med avanceret...den har du ved siden af dem der har svaret. ret nemt at finde ud af. Hvis der skal deles lige over, kan du markere de brugbare svar med ctrl og trykke på accepter. Så fordeler systemet selv
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 00:39 #14
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:44 #15
>niko.... hvad skal jeg med den?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 00:55 #16
linket her var for de andres skyld..

Når man som du gør henviser til et problem eller et spørgsmål et andet sted på eksperten.dk, skal man huske at sætte et link ind, så folk kan se hvad man taler om. Det samme gælder hvis du skal give ektra point til en person der har hjulpet dig.

/Nikolaj
Avatar billede jrosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 00:59 #17
niko jeg kan ikke slette denne bruger!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 01:09 #18
/rosenberg tag det bare roligt nu...

I morgenformiddag skal du se, så tager Admin fat på sagen og får sparket ham/dig ud... Så du ku har Rosenbeg tilbage...

/Nikolaj
Avatar billede jumper Nybegynder
23. november 2000 - 01:11 #19
Og indtil da kan alle andre jo hygge sig med jrosenberg (http://www.eksperten.dk/spm/34765) *GG*

/Thor
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 01:12 #20
takker
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. november 2000 - 02:15 #21
e
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. november 2000 - 08:57 #22
rosenberg>> Det er ordnet
Øvrige>> :)