Avatar billede mr_hood Nybegynder
02. maj 2003 - 14:11 Der er 8 kommentarer

kun 88 mb på ny blank cd

Jeg har et problem med en HP +9100 brænder.. Når jeg putter en ny blank cd på 800mb i drevet siger den at der kun er 88mb på.. Jeg bruger Nero version 5.5.10.7..
Avatar billede scb Praktikant
02. maj 2003 - 14:13 #1
Har du prøvet med mere end en cd?
•SCB•
Avatar billede mr_hood Nybegynder
02. maj 2003 - 14:15 #2
ja.. Jeg har haft problemer med det før på en anden brænder, men kan ikke huske hvordan jeg rettede fejlen..
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. maj 2003 - 14:19 #3
Kender ikke lige brænderen, men har du prøvet nyeste firmware?
Avatar billede the_collector Novice
02. maj 2003 - 14:28 #4
Kunne godt lyde som om at enten brænderen eller softwaren kun vil kendes ved ca. 700 MB diske?

Har du prøvet at brænde 800 MB på disken? Det kan også godt være at software ikke kan vise mere end ca. 700 MB og at den så kun viser kapaciteten modulus ca. 700 MB, hvilket så giver de 88 MB.
Avatar billede mr_hood Nybegynder
02. maj 2003 - 17:34 #5
Når jeg prøver at brænde siger Nero at den ikke kan brænde på cd'en fordi der ikke er plads.. Men med den samme version af Nero kan jeg godt brænde på en anden brænder.. jeg har været inde og se om der ikke er opdateringer til brænderen på HP's hjemmeside men kan ikke finde et sted hvor man kan hente drivere..
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 17:47 #6
Har du sat kryds i overbrænding i opsætningen ?
Avatar billede mr_hood Nybegynder
02. maj 2003 - 17:53 #7
Nej det har jeg ikke.. Hvor kan man gøre det henne??
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2003 - 07:00 #8
Instillinger, fanebladet expertfunktioner.
Læs lidt her.  http://www.eksperten.dk/spm/316512