Avatar billede weirdprofessor Nybegynder
02. maj 2003 - 00:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

arbejdsflade i flash 5.0

hej :)

jeg har lige fået fat i Macromedia Flash 5.0 og har kørt hele tutorial'en igennem.
- som du derfor nok godt ka gætte er jeg nybegynder..

hvordan ændrer man arbejdsfladen, altså det vide stykke "papir" man sætter objekterne på? vil godt ha det mere aflangt hvis det kunne lade sig gøre - har prøvet at kigge help-filen igennem uden resultat

på forhånd tak
/don't leave penguins unattended!
Avatar billede oersted Novice
02. maj 2003 - 00:54 #1
document properties
Avatar billede weirdprofessor Nybegynder
02. maj 2003 - 00:59 #2
heh det hed faktisk movie properties.. der havde jeg ik lige tænkt på at lede, men tak alligevel.. troede umiddelbart det var noget der skulle vælges, når man trykkede "new" men sån sku det ik være

du får pointene :)
du ska bare lige trykke svar i stedet for kommentar..
Avatar billede oersted Novice
02. maj 2003 - 01:04 #3
pyt med det - jeg sidder med MX- så det var jo ikke helt rigtigt

www.jspr.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. maj 2003 - 01:42 #4
Du kan også bare trykke CTRL+M - og vælge width og height... men vær opmærksom på at jo større flade (= det hvide stykke papir) du laver og jo flere ting der skal drejes og roteres, desto mere cpu kraft kræver det af den pågældende der ser din flash.