Avatar billede rjessen Nybegynder
22. november 2000 - 20:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg driver

Jeg har lige geninstalleret en computer men har nu problemer med at geninstaller det indterne modem der sider i computeren. Hvordan finder jeg ud af hvilke driver jeg kan bruge´- eller bliver jeg nød til at prøve mig frem med de driver der er i Win 98?
Det var før jeg geninstalleret en førdig pakke løsning, der er købt gennem en arbejdsplads.
Modemet her følgende hvis jeg tag egenskaber - LT Win modem og der er en fejl code 28 hvad betyder dette?????

På forhånd tak
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:36 #1
Code 28 betyder bare at der ikke er en driver installeret.
2 min. så skal jeg kigge efter en driver.
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:37 #2
Du kan altid starte med at installere det som et standart modem med den baud det har.
Og hvad er det egentligt?
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:39 #3
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:40 #4
Det skulle vist klare det...
Resten må du selv klare ;-)
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:48 #5
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 20:49 #6
Ok, kigger stadig efter ting, men kom med lidt info
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2000 - 23:01 #7
Jeg kan se, når jeg tjekker nettet op, at det er et generelt problem at finde driver, som passer til windows 98 til det modem du nævner rjessen . Hvilken PC\'er er det du har? Det kunne være de oplysninger kunne hjælpe os lidt. Det vil kunne give os mulighed for at søge mere direkte.
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 23:20 #8
Glem lige det der \"resten må du selv klare\" Var lidt for hurtig der :-)
Avatar billede grav Nybegynder
23. november 2000 - 02:21 #9
Du skal ofte regne med, at Win98 ikke genkender et internt modem som et modem, men blot placerer det under System->Ukendte/andre enheder.
Dobbeltklik på en ukendt enhed, som kunne være modemet, vælg Driver->Opdater driver og brug så en af de drivere, som de andre folks har foreslået :)
Avatar billede aladdin Nybegynder
23. november 2000 - 08:41 #10
www.winfiles.dk er et godt sted....
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2000 - 14:35 #11
Det kan man da ikke vide noget om endnu. Siten er langt fra færdi endnu, men det bliver spændende om den kan gøre det bedre end de undlandske. Det virke lidt fantasiløs at bruge et navn som eksistere under com. Sæt nu de på et eller andet tidspunkt bestemer sig for et DK domæne så kan vedkommende skal af med navnet igen. Det vil da være ærgeligt.

rjessen

for vi nogle flere oplysninger fra dig? eller bliver det svært at hjælpe dig yderligere.
Du har måske løst problemet.?
Avatar billede rjessen Nybegynder
26. november 2000 - 18:09 #12
Tak for hjælpen. Nu skal jeg bare lige ha\' det installeret
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 20:38 #13
Det var så lidt, skriv lige hvis der er probz eller det ikke virker...