Avatar billede totterfc Nybegynder
01. maj 2003 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Monitor - Sync out of range prob...

Så fik jeg dummet mig igen. Sad og pillede lidt med et program der skulle kunne vælge optimale mhz for min monitor osv. Da jeg genstartede så alt fint ud, men så da den skal til at vise desktoppen, så viser den i stedet "sort skærm med lidt røde bogstaver der siger - Sync out of range". Min skærm er en Syncmaster 950p. Jeg har ikke lige muligheden for at sætte en anden monitor til og det jeg håber på, er at kunne resætte min gamle opstilling. Selvom jeg har Win XP har jeg dog ikke rollback mulighed :(
Avatar billede scb Praktikant
01. maj 2003 - 19:33 #1
Start op i fejlsikker, hold F5 nede ved start, nu kan du rette det.
•SCB•
Avatar billede porsche Nybegynder
01. maj 2003 - 19:42 #2
Prøv og start windows xp op i VGA tilstand, så burde du kunne komme ind og ændre indstillingerne
Avatar billede totterfc Nybegynder
01. maj 2003 - 19:43 #3
Ja det er det jeg gør lige nu...Men hver eneste gang går den tilbage og laver samme problem :(
Avatar billede scb Praktikant
01. maj 2003 - 19:46 #4
Så slet driveren til grafikkortet, og geninstaller den bagefter.
•SCB•
Avatar billede totterfc Nybegynder
01. maj 2003 - 19:49 #5
Shit programmet havde ellers en backup funktion, men ingen gang det virkede. God ide det med at slette driveren.
Avatar billede totterfc Nybegynder
01. maj 2003 - 20:11 #6
Tusind tak for hjælpen. Jeg slettede grafikdriveren og nu er alt fjong igen.