Avatar billede andersenph Nybegynder
01. maj 2003 - 17:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kender ikke Administrator konto kodeord

Hejsa

Mit xp er ved at fucke up, så jeg vil lave en repair.

På et tidspunkt bliver jeg bedt om et kodeord som administrator...Det kender jeg ikke.

Hvad er det og hvor finder jeg det?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. maj 2003 - 17:53 #1
Har du prøvet bare at taste enter? Jeg har været ude for samme problem, hvor jeg prøvede og prøvede, men det jeg indtastede var ikke rigtig. Så prøvede jeg bare at taste enter uden at skrive noget og det virkede.
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. maj 2003 - 17:57 #2
Prøver lige om det virker....
Avatar billede porsche Nybegynder
01. maj 2003 - 18:08 #3
Under windows xp installationen er der mulighed for at angive et administrator password. Hvis man ikke gør det/glemmer det vil passwordet være ingenting og dermed kan du bare taste enter.

Du bør altid angive et administrator password da din maskine ellers er sårbar
Avatar billede dk_akj Nybegynder
01. maj 2003 - 18:11 #4
Hvis det ikke lykkes er der jo en bug i xp der gør det muligt at boote på en w2k / nt4 cd og vælge recovery console.
Og vupti har man adgang til hele filsystemmet UDEN at bruge kodeord.....

Det kan jo så redde evt. data men ikke installationen.

//akj
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2003 - 09:32 #5
Det virker fint
Tak for hjælpen :0)