Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
01. maj 2003 - 00:09 Der er 7 kommentarer

processer driver?

Jeg er blevet anbefatlet at installere Microsoft Processor Driver Version 5.1.2600.1152, hvis jeg har problemer med at spille age of mythology. Og har en amd atlon processer. Det har jeg men når jeg går ind på windows update viser den ikkke at jeg mangler denne driver. min processer er en atlon amd (tw) nuværende driver version 5.1.2535.0
Et link ville være godt og en forklaring på om det ville være en god ide at installere den.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. maj 2003 - 00:24 #1
Her ligger der flere steder hvor du kan opdatere din driver.
http://www.google.com/search?q=download+%2B+Microsoft+Processor+Driver+Version+5.1.2600.1152&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Det er som udgangspunkt altid godt at have de nyeste driver, og især hvis du har problemer med spillet.
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
01. maj 2003 - 00:41 #2
tak for interessen. Jeg har lavet den søgning og de links der kommer frem er alle nogle der fortæller om den nye driver.. og hvis der enlig er en link til at downloade driveren så henviser den til windowsupdate.com

Når windows update ikke finder at jeg mangler den driver er det så fordi jeg ikke mangler den?
Jeg fatter ikke selv at finde den inde på windows update. Hvis man kan.
Avatar billede plex85 Nybegynder
01. maj 2003 - 00:44 #3
Hi updaten er kun relevant for mobil amd processorer og har ingen effect på andre amd`. Ifølge Microsoft skulle det dog være "ufarligt" at installere iøvrigt ! Who needs It. Har du set om der er en update "patch" til spillet evt.
                hilsen Easy
Avatar billede plex85 Nybegynder
01. maj 2003 - 00:47 #4
Hi igen igen ! Der kan være grafikkortindstillinger der forhindrer spillet i f.eks at starte. Men så må du beskrive "fejlen" nærmere og dit System osv.

hilsen Easy
Avatar billede plex85 Nybegynder
01. maj 2003 - 00:51 #5
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
01. maj 2003 - 00:57 #6
Der er kommet 5 nye patches til spillet, som jeg har. Og der har på de forums og hjemme sider der er relateret til spillet anbefalet at hvis man har amd atlon processer og out of sync problemer, bør man opdatere prosesser driveren.
Jeg så godt den advarsel om det var ufarligt at installer den. Så det kunne jeg godt tænke mig at prøve hvis jeg ellers kunne finde den..
Hvad menes der med  "mobil"  og hvorfor anbfaler spilproducenten at opdatere til den driver.
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
01. maj 2003 - 01:05 #7
plex tak for henvisningen men det er til hvor jeg kan downloade patches til spillet dem har jeg.