Avatar billede trente123 Nybegynder
30. april 2003 - 14:40 Der er 6 kommentarer

Søger grafiker

Søger en grafiker til en chat.. som kan lave rum + ting osv.. selve chatten er helt færdig.. og man kan se en demo af chatten på www.younk.dk vi er et par drenge på 15 år, der har rodet med chatten et par mdr. i kan fange mig på min msn bruger som er Trente@gamebox.net hvis i syntes det er noget for jer.. =)
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 14:41 #1
vi har lukket chatten ned for en uges tid. da vi opdatere databasen, og meget mere.
Avatar billede amplificator Nybegynder
30. april 2003 - 14:41 #2
Der e r jo ingen demo? :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. april 2003 - 14:52 #3
"vi har lukket chatten ned for en uges tid. da vi opdatere databasen, og meget mere."  mon han havde glemt det *LOL*
Avatar billede hmm10 Nybegynder
30. april 2003 - 17:01 #4
- Flot side. Har I brugt et par mrd til det? ;)
Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 17:58 #5
Kontakt Quiw
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2003 - 19:13 #6
tror sku også han har glemt det her spørgsmål nu, hvad sker der for ham :P