Avatar billede hyperme Nybegynder
30. april 2003 - 13:38 Der er 7 kommentarer

Plzz jeg søger en 3D studio max ven

Pllllllzzzzzzz jeg har brug for en 3D studio max ven Som vil snakke med mig om 3D stutio max Plzzzzzz jeg gad Mega gerne og have sådan en ven Pllzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 13:42 #1
www.3dmaxer.dk <hvis du har brug for hjælp :)

det er jo ikke dating.dk det her :oD
Avatar billede hyperme Nybegynder
30. april 2003 - 13:45 #2
Jamen sådan en som dig som man kan have ven på Windows messenger eller ICQ
Avatar billede miss.shadow Nybegynder
30. april 2003 - 19:17 #3
Hæh!... og jeg som troede at jeg var den eneste der havde 3DsMax...
Tjaa... jeg er nybegynder, det har lykkedes mig at lave et væsen ud af en bold(sphere).

;) Hilsen Shadow
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. maj 2003 - 22:44 #4
Har du overvejet at afslutte de spørgsmål du allerede har oprettet? :/
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. maj 2003 - 14:03 #5
kan du ikke bare lade som om du har en ven. Så kan du prøve at spørge ham når du løber ind i problemer. Hver gang han ikke svare, er der ingen svar på problemet. Når han svare, skal du søge psykolog hjælp.

Bedre hjælper får du ikke :P
Avatar billede jgni Nybegynder
21. august 2003 - 13:57 #6
michael-k > er det det som vi kalder "bamse-kodning"? :)
Avatar billede cyberz Nybegynder
30. september 2003 - 14:06 #7
hyperme der er kun 1 løsning...

du skal have programmet mIRC (eller en anden IRC klient)

installer og få det på irc.Quakenet.org:6667 tiscali.quakenet.org:6667 eller en anden.

skriv så /join #3dmaxer.dk

tadaaa nu er der en stak 3d nørder du kan hygge dig med, blandt andet mig :-)

CyberZ in da house..

ta' da lige og få smidt de point ud til os!!