Avatar billede zh Nybegynder
30. april 2003 - 00:10 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Mangler et top banner

jeg har stil et spm tidligere hvor jeg søgte et design det er lukket der var nogen der mente at dette ikke kunne lade sig gøre så nu skal jeg bare bruge et top banner i str 750*100 til en hjemmeside der ikke er lavet endnu men det kommer nok med tiden siden kommer til at onhandle casemodding og ellers guider så jeg håber det kan lade sig gøre jeg vil gerne have pds filen hvis det er lavet i photoshop så jeg selv kan redigere for at få det til at passe i designet  håber det er iorden

Hilsen \zh
Avatar billede webexp Nybegynder
30. april 2003 - 00:15 #1
kunne måske godt komme med et forslag senere
Avatar billede miss-g Seniormester
04. maj 2003 - 15:24 #2
Undskyld, men hvad er casemodding? Er det en spilleside?
Avatar billede miss-g Seniormester
04. maj 2003 - 15:27 #3
Har fundet ud af hvad det er *G*  Nogle bestemte farver, skal der være 1-2 billeder i topbanneret eller bare noget abstrakt baggrund?
Avatar billede zh Nybegynder
04. maj 2003 - 21:36 #4
mit design nu er meget mørkt men det skal nok være lysere farver laver nyt design eller finder en der kan hjælpe mig
Avatar billede zh Nybegynder
04. maj 2003 - 21:38 #5
og med hensyn til 1-2 billeder er det op til jer
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 12:09 #6
Gad vide om jeg har forstået det right? siden kommer til at omhandle kabinet modes og styringer?
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 12:11 #7
Og håber du mener psd filen hehe en pds vil nok ødelægge det en smule :P kigger lige lidt på det ved ikke om jeg har inspiration til det!
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 13:08 #8
Hvis du kan bruge et af de 2 her som jeg lige har stemplet sammen så kan du bare skrive det så får du PSD'erne så du kan ændre "header" Ved sku ikke om det er noget.

www.hodclan.dk/imagetests.html

:)
Avatar billede zh Nybegynder
06. maj 2003 - 14:59 #9
snolle jeg kan godt lide dem begge du har lavet  ja det er bestemt nogle meget lækkere banner så hvis du lige vil smide et svar så vil jeg være glad

takker snolle for de dejlige bannere
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 15:38 #10
oki smid en mail så sender jeg psd filerne
Avatar billede zh Nybegynder
06. maj 2003 - 16:00 #11
zitaholck@get2net.dk
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 16:07 #12
sendt ;P
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 02:32 #13
Kan vi se .psd filene?
Avatar billede snolle Nybegynder
08. maj 2003 - 09:35 #14
Kunne i jo godt men ville jo ikke være en fordel for ham de er magen til jpg'erne bare så han selv kan ændre sin header han kanvel smide et link når han er færdig:P
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 10:08 #15
linket er www.pc-lir.dk skriv lige hvad i syntes om  siden og designet som jeg har fået lavet ved www.hpja-design.dk
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 10:24 #16
Læs reglerene ... Hvis der bliver sendt .psd filer så skal vi alle se dem ... Så please læg dem så man kan se.
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 14:16 #17
faffer der står ikke i reglerne noget om at du skal have adgang til psd filen du skal kun kan se løsningen og det er ikke psd filen med den side som snolle har lavet ddet er hvad du skal se ikke andet
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 14:59 #18
Jeg spurgte førat pænt om vi kunne se .psd filerne da de bliver mailet og derfor indgår i opgaven.

Hvor svært er det at lægge et link til dem? Er det virkelig et problem for jer?
Det kan jeg simpelt hen ikke forstå! Vi kan jo alle lære af hinanden.

Løsningen i dette spørgsmål omfatter også .psd filerne, da De bliver udvekslet via e-mail.

Jvf. Ekspertens Regler Pk. 2.1.13 & 13 er det ikke tilladt at

12. tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Så please læg et link ... Jeg vil så gerne se hvordan de flotte bannere er lavet.
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 17:35 #19
jeg ser sådan på det hvad skal du bruge dem til
og løsningen er jo tilgængelig for alle på det link der er smidt af snolle
men jeg er jo nød til at have snolles acept til at give de psd filer ud jo hvis jeg får det så kan jeg linke til dem er det iorden
Avatar billede snolle Nybegynder
08. maj 2003 - 17:46 #20
tak skæbne er lige væk en dag har jo ikke set det sidste men selvf. må i se de links jeg har dem bare ikke så zh hvis du gider smide et link til de psd er det da i orden :P intet prob da jeg kan bare ikke smide et link da jeg ikke har det :P

Men sry da
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 17:48 #21
http://exp.unikx.dk/zh/test1.psd og http://exp.unikx.dk/zh/test2.psd her er de så men ville jo lige værer sikker på med dig snolle at det var iorden
Avatar billede snolle Nybegynder
08. maj 2003 - 17:49 #22
Har lige hosted dem på min arbejds plads skynd jer de vil ikke ligge der i lang tid:P www.hodclan.dk/banners.rar
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 22:34 #23
Jeg takker for jeres venlighed.

Har et lille spørgsmål til snolle. Hvordan har du lavet det layer der laver boble effekten. Er det via et pattern eller?
Avatar billede snolle Nybegynder
08. maj 2003 - 22:53 #24
ja det er via pattern, jeg har lavet en sort firkant med ingenting indeni og så har jeg lagt det på og sat indholds oapasity til 0% og lagt en udenommarkering på 4 pix tror jeg nok da firkanten er 10*10 pix så har jeg lagt bevel på og sat oapasity til lidt under 100
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 23:43 #25
Smart ... Jeg kunne bare ikke gennemskue det. Man kunnejo se at der var et eller andet. Eller kunne Beaveal etc. funktionerene ikke virke.

jeg takker mange gange for info og for filerne. Håber ikke at det var for meget besvær.

Vh
-raffar
Avatar billede snolle Nybegynder
09. maj 2003 - 16:31 #26
no problemo :) glad for at hjælpe