Avatar billede trente123 Nybegynder
29. april 2003 - 22:31 Der er 4 kommentarer

Søger grafiekr til en 2d chat

Vil hører om der er nogle gode grafikere.. som søger et job på en ny chat.. så skriv til min mail Trente@gamebox.net
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. april 2003 - 22:35 #1
time løn?
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2003 - 23:32 #2
Måske lidt mere info ville være top. Det er utroligt svært at tage sådan et indlæg seriøst.

Hvad er det for noget ?
Hvad mangler i ?
Hvilken krav stiller i ?
Har i en url så vi kan se hvad det er for noget ?
Har i lavet noget grafik som man kan se ?
Har i programmeringen klar ?
Har i noget form for flowcahrt eller storybord man kan se ?
Er der penge i skidtet ?

osv osv    Vær lidt mere kreativ, du ser jo heller ikke B&O lave et job ogslag som lyder.

Vi mangler en grafiker, har i intresse så ring

En anden ting der ville være fedt var hvem er i ?  Da der er mange useriøse 14 årige drenge der tror at være admin på en chat er gude status men de kan ingen ting og projektet går som regl i vasken.

Så en lille præsentation af de folk der er med ville være fedt
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
30. april 2003 - 12:07 #3
Jeg er frisk på freelance eller deltid/fuldtid.

Jeg er meget allaround og god til at arbejde sammen med andre, efter en tidsplan.

Jeg kan lave de fleste former for grafik, og hvis det er noget jeg ikke har prøvet før, så er jeg lærenem.

Mine referancer ville nok være www.sharkmeat.dk som er min personlige hjemmeside.

Mvh Shark
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 09:37 #4
Er interesseret