Avatar billede /krag Nybegynder
29. april 2003 - 18:41 Der er 22 kommentarer

Meget enkelt lille system!

Prøv at tjekke: http://www.blinky.frip.dk/battle.txt

En lille konkurrence en ven og jeg har kørrende, og vi ville meget gerne ha` lavet sådan et system, så vi kan poste DIREKTE på nettet! ligesom et nyheds-system ect.!

Nogle som kan lave sådan et til os?
Avatar billede donwang Nybegynder
29. april 2003 - 18:50 #1
In your dreams... 30point?????
Avatar billede donwang Nybegynder
29. april 2003 - 18:51 #2
I kunne også prøve excel eller et stykke parpir!
Avatar billede /krag Nybegynder
29. april 2003 - 18:53 #3
Ok... jeg spurgte bare èn som sagde det var meget nemt at lave, men hvis du forlanger mere for at udføre et arbejde - som skulle være tæmligt enkelt (ja, det fik jeg afvide) - så må du jo fortælle mig, hvor meget du forlanger? -din tid er jo åbenbart meget kostbar..
Avatar billede /krag Nybegynder
29. april 2003 - 18:57 #4
Desuden ved jeg ikke selv hvor lang tid sådan noget tager, men kom med et point antal, så skal jeg nok fortælle om jeg mener det er passende..
Avatar billede locturian Nybegynder
29. april 2003 - 19:51 #5
Er det kun selve systemet til at poste resultatet, eller selve "battle" systemet du skal bruge ?
Avatar billede /krag Nybegynder
29. april 2003 - 21:18 #6
Det er selve "battle" systemet! Kom med et point antal, I vil gøre det for!
Avatar billede locturian Nybegynder
29. april 2003 - 21:21 #7
Hallo? - Point antal? 1. MAX point er 200... 2. Ville ikke gøre det for 20.000 point! Det er noget der tager en del tid... Host op med nogen penge, eller håb på en der har tid til at bruge laaang tid på at lave det for dig....
Avatar billede /krag Nybegynder
29. april 2003 - 21:34 #8
Hallo med dig.

1. Okay.
2. Okay. Det er iorden. Takker for venligheden - eller...

Jeg vidste ikke hvor lang tid sådan noget tog. Men har snakket med èn, og han siger det kun tager en times tid. Så vil jeg håbe han vil lave det for mig, nu da du kræver penge og sådan!

Hyg dig... din dejlige... -glem det!
Avatar billede fri-hash Nybegynder
29. april 2003 - 21:54 #9
arj, nu syns jeg i overdriver - det er et meget simpelt system der efterspørges og kan sagtens laves for et symbolsk beløb

smid din email-adr, krag, så giver jeg jer et tilbud.
Avatar billede rdc Nybegynder
29. april 2003 - 21:56 #10
Jeg vil gerne lave sådan et system, hvis jeg får gratis bannervisning på jeres hjemmeside?
Avatar billede rdc Nybegynder
29. april 2003 - 21:58 #11
locturian  - det tager sq da ikke en del tid, det tager ialt 1 - 2 timer. /krag, som sagt jeg vil gerne gøre det gratis, hvis jeg bare får gratis bannerplads på¨din hjemmeside.. eller også bare et hvis antal points.
Avatar billede locturian Nybegynder
30. april 2003 - 00:17 #12
1-2 timer? hehe, ok, du er en max super programmør så... Du er sej ! :)
Avatar billede /krag Nybegynder
30. april 2003 - 14:21 #13
Du må da gerne få et banner, hvis det er! Men, det er jo ikke en kendt side!

Fri-hash.. sender mail!
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
04. maj 2003 - 16:47 #14
donwanq, hmm, når man opretter spørgsmål så står der at 30 er antal point for en mellem svær opgave, og den her opgave er jo ikke lige frem svær :)...
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
04. maj 2003 - 16:50 #15
Jeg laver det gerne for de 30... Det skal ikke tage mere end 30 minutter for mig...
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
04. maj 2003 - 16:51 #16
Til jer andre som klager over at der kun er 30; "I ER EN FLOK KLAMME POINTLUDERE!!!!11"
Avatar billede rdc Nybegynder
07. maj 2003 - 00:22 #17
bare giv mig 30 points så, så sender jeg sys til din email. Hvad er din email?
Avatar billede rdc Nybegynder
07. maj 2003 - 00:24 #18
Du kan se et eksempel af mit eget system på www.soccernet.lir.dk/ så bare gå ind under ekspertråd måljagten, eller bare Den Lange
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
07. maj 2003 - 08:01 #19
rdc, jeg tror ikke det er det /krag leder efter...
Avatar billede rdc Nybegynder
07. maj 2003 - 10:13 #20
Jo udfra hans txt fil...
Avatar billede /krag Nybegynder
10. maj 2003 - 16:45 #21
rcd, laver du noget eller skal jeg sætte Gustav på opgaven?
Avatar billede rdc Nybegynder
15. maj 2003 - 14:44 #22
bare sæt gustav på opgaven, hvis han så ikke kan, så er jeg frisk.