Avatar billede mini41 Nybegynder
29. april 2003 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Backup af server.

Hej alle,
Er der nogle der kan anbefale et godt program, hvor jeg kan lave backup af min server MENS den er online ?

Der skal laves backup at alt (ligesom Norton Ghost)

Jeg har til dato lavet backup med Norton Ghost, men jeg er så nød til at have serveren offline, hvilket jeg ikke er interesseret i.
Avatar billede kr-data Nybegynder
29. april 2003 - 16:31 #1
Hmm, jeg mindes linux kan, men det vil jo kræve en komplet reindstallation, jeg ved linux kan sættes til f.eks. at kl. 23:32 hver mandag og torsdag skal den lave backup. Dette er blot et eksempel, som måske ville være en mulighed. Hvad er det for en server?
Avatar billede mini41 Nybegynder
30. april 2003 - 07:17 #2
Win 2000 server
Avatar billede tv2 Nybegynder
30. april 2003 - 08:30 #3
Kig eventuelt på VERITAS Backup Exec for Windows Servers
http://www.veritas.com/products/category/ProductDetail.jhtml?productId=bews

Kører fortrinligt - god scheduling funktion for jobs.
Avatar billede sworld Nybegynder
30. april 2003 - 22:24 #4
VERITAS Backup Exec for Windows Servers
Klart det bedste og det mest stabile
Avatar billede mini41 Nybegynder
02. maj 2003 - 07:12 #5
Denne kan ikke tage backup uden serveren er inaktiv.
Ingen brugbare løsninger, spørgsmålet lukkes
Avatar billede sworld Nybegynder
02. maj 2003 - 17:00 #6
Det er da det værste sludder jeg nogen sinde har hørt :)

Vi kører med den på vores arbejdsplads !!!!

<<<<<<<<<<<<<<<<< Endnu et tilfælde på at snyde med points >>>>>>>>>>>>>>>>>>
Avatar billede tv2 Nybegynder
02. maj 2003 - 22:18 #7
Hørt.... ;-) Ski' hul i point'ene, men anvender pt. veritas tre forskellige steder, og har anvendt det siden Novell dagene - Det kører bare.

Så må du præcisere "MENS den er online ?" og "inaktiv" ellers giver det ingen mening.
Avatar billede kr-data Nybegynder
06. maj 2003 - 11:00 #8
JEg vil lige nævne at hvis serven arbejder med en fil kan du ikke kopiere den 100% sikkert., men rigtigt nok det burde kunne lade sig gøre selv om den arbejder med filer, nu har windows den ide at den ikke kan kopiere en fil mens der arbejdes med den.