Avatar billede hejgaard Nybegynder
22. november 2000 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP til PDF uden komponent...Hvordan?

Nu er jeg ved at blive sindsyg af at lede og lede uden at finde et svar...

Er der nogen, der har en idé til, hvordan den klares.

Jeg har hørt, at det skulle kunne klares med PHP, men jeg foretrækker at lave det i ASP.
Avatar billede hornshoj Nybegynder
22. november 2000 - 13:56 #1
Hmm jeg tror ikke du kan uden et komponent:
http://www.asptoday.com/articles/20001114.htm
Avatar billede hejgaard Nybegynder
22. november 2000 - 15:15 #2
...hm...kan det virkeligt passe...?
Avatar billede hornshoj Nybegynder
22. november 2000 - 15:20 #3
Ja, fordi en PDF er en binær fil, som du ikke kender strukturen på.
F.eks. kan du jo heller ikke lave et Word-dokument uden at kalde Word til at generer dokumentet.
Avatar billede hejgaard Nybegynder
22. november 2000 - 17:23 #4
Njah...Det lyder da fornuftigt, meeeen...Der må sgu være en måde...Jeg har set et sted en funktion der var skrevet i cgi, så det må også kunne lade sig gøre med asp.

Så jeg køber den ikke helt (endnu:o))...
Avatar billede hornshoj Nybegynder
22. november 2000 - 18:38 #5
Det er da iorden, men med CGI, kalder man stadigvæk et komponent der kan lave PDF.
Hvis du finder ud af noget så post lige et svar her.. Men jeg er 99% sikker på det ikke kan lade sig gøre!
Avatar billede hejgaard Nybegynder
22. november 2000 - 19:13 #6
Det skal jeg nok:o)
Avatar billede mm12010 Nybegynder
02. maj 2003 - 22:40 #7
hejgaard >> har du fundet ud af det?