Avatar billede claus_larsen Nybegynder
22. november 2000 - 13:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lille tip

Søge feltet i venstre side har ikke nogen form for ramme om sig! Det ser lidt forkert ud i mit øje! Det ville være pænt med en ramme...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
22. november 2000 - 13:46 #1
Det skulle det meget gerne have, ser du ingen ramme på din skærm ?
Avatar billede jrosenberg Nybegynder
22. november 2000 - 13:59 #2
jeg ser en
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. november 2000 - 14:00 #3
Jeg ser ramme her, men ikke på Nyeste spørgsmål/spørgsmål og svar, opret spørgsmål og i de enkelte kategorier...

/Nikolaj
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. november 2000 - 17:35 #4
Jeg ser kun rammer når jeg er inde på spørgsmål.. Jeg syntes klart at det ser federe ud uden ramme!

/vh
Simon
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
23. november 2000 - 08:09 #5
Det er så et spørgsmål om smag, med hensyn til om den skal være der eller ej!
Bare så der ikke er nogen tvivl, så snakker jeg om den på forsiden, og ikke herinde på undersiderne, og nej, stadig ingen ramme!
Min browser er Internet Explorer 5.00.2919.6307CO