Avatar billede scoobs Nybegynder
29. april 2003 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Form mailes

www.dahlcity.dk/repro

Denne side skal mailes til mig (ja@dahlcity.dk) efter udfyldelse.

Jeg har som nu prøvet med formmail.pl (som jeg selv har uploadet på serveren i cgi-bin), men der er tilsyneladende ingen sendmail på serveren (det er der ikke!). Er der en anden måde at gøre det på ??
Avatar billede stone Forsker
29. april 2003 - 15:30 #1
brug formmail.php virker perfekt
www.lumbroso.com/scripts/

snip//
Formmail.php
"Jacks FormMail.php" is a generic WWW form to e-mail gateway, which will parse the results of any HTML form and send them to the specified user.
Avatar billede scoobs Nybegynder
29. april 2003 - 15:38 #2
er det samme opsætning af form parametre ??
Avatar billede scoobs Nybegynder
29. april 2003 - 15:44 #3
Virker ikke. Prøv selv:

www.dahlcity.dk/repro
Avatar billede stone Forsker
29. april 2003 - 15:56 #4
hvad mener du det virker ikke får du en fejl, eller modtager du ingen mail.
hvad har du skrevet i FormMail.php
Avatar billede raffar Juniormester
29. april 2003 - 22:53 #5
Ja når du ikke selv har sendmail på serveren kunne du benytte dig af en af disse services.
Denne er gratis og reklamefri og den kan nemt tilpasses til dit behov. Findes her fra http://services.pezzo.dk/fr.def.asp

Her er nogle flere udbydere af remote formmail. Så har du noget at vælge imellem http://www.thefreecountry.com/scripthosting/formtomail.shtml
Avatar billede scoobs Nybegynder
05. maj 2003 - 11:54 #6
Perfekt...takker
Avatar billede raffar Juniormester
05. maj 2003 - 16:16 #7
Takker også