Avatar billede sunbao Nybegynder
29. april 2003 - 11:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logo til en avis!

hej skal bruge et logo til en avis som hedder:

Discount Avisen... fordi den er gratis!

jeg ska bruge det meget hurtigt så work work work!!
:)
Avatar billede xodeus Novice
29. april 2003 - 12:26 #1
Du kan prøve at besøge denne side: www.capri.dk han laver gratis logoer 4free!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. april 2003 - 13:09 #2
MetroXpress og Urban er også gratis aviser, men de tjener penge på
annonce indtægter. Så de har råd til at betale for den type ydelser.

/per
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2003 - 13:55 #3
Her er et hurtigt forslag

http://www.bufferzone.dk/images/DA.GIF
Avatar billede splatpack Nybegynder
29. april 2003 - 17:40 #4
xodeus er det denne capri du mener http://dagensdyr.dk/capri/
Avatar billede splatpack Nybegynder
29. april 2003 - 17:47 #5
Sunbao--> Har du nogen ide til hvor stor logoet skal være, og evt hvilke farver der skal indgå ?
Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2003 - 22:00 #6
Det ser ud til at capri.dk kun laver gratis bannere og baggrunde til hjemmesider, synes ikke der står noget om logoer.....
Avatar billede capri Nybegynder
29. april 2003 - 22:57 #7
Hejsa
Jeg har lavet gratis logo'er til folk.
Men nu laver jeg kun logo og lign ved nærmere aftale.
Folk var nemlig ikke særlig gode til at fortælle præcist hvad de skulle bruge.
Så jeg havde en del spildtid på den konto. Det er lidt surt når man gør det gratis :-(
Avatar billede raffar Juniormester
01. maj 2003 - 01:54 #8
bufferzone > fed banner. Enkelt og elegant.  Jeg har desværre ikke inspirationen i aften, mem den kommer vel igen-:)

sunbao > En sidekommentar. Nu da du ønsker at tingene skal gå så hurtigt:) Så husk at lukke dine gamle spørgsmål. 6 stillet siden maj 2002 hvoraf kun et er lukket. Ses her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sunbao&option=22
Når folk bruger sin tid på at hjælpe dig, så må man ikke glemme at afslutte spørgsmålene.
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
01. maj 2003 - 20:31 #9
Jeg forstår ikke, hvordan lukker man et spørgsmål??
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2003 - 21:07 #10
Du kan gøre det på to måder. enten ved at acceptere et svar, hvis du har fået hjælp og gerne vil give lidt point for den hjælp, eller ved selv at svare og så acceptere dit eget svar, hvis du ikke har fået et brugbart svar. Du kan e.v.t. tage nogle af pointene selv, hvis du ikke har fået svar på hele problemet
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
04. maj 2003 - 13:29 #11
Mig med :)
- Kommer med et forslag senere! Hvad farve vil du helst ha? *S*
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
04. maj 2003 - 13:46 #12
Avatar billede raffar Juniormester
04. maj 2003 - 21:48 #13
Et forslag herfra:
http://raffar.1go.dk/exp/sunbao/

Teksten bliver fjernet såfremt du vælger en af disse!
Avatar billede raffar Juniormester
06. maj 2003 - 12:15 #14
sunbao > Har du mulighed for at give os lidt feedback?
Avatar billede raffar Juniormester
06. maj 2003 - 22:28 #15
sunbao > Nu når du er i gang med at afslutte spørgsmål. Gider du venligst også at afslutte dine andre gamle spørgsmål 4 stk. Du finder dem her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sunbao&option=22
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 22:51 #16
Heysa...

Takker for points :)

//Rasmus