Avatar billede vuptidk Nybegynder
29. april 2003 - 09:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

convertere WMA filer til mp3 eller WAW

hej.

Jeg er løbet ind i et problem med nogle audio filer som jeg har fået, men de ligger i et format jeg ikke kender meget til , nemlig WMA fra Neroburner og havde regnet med at jeg kunne brænde dem direkte ned fra dette filformat, men næææ, det kunne jeg ikke.

Så jeg tænkte på om der skulle være én her fra der måske kender en converter som kan convertere mine WMA filer til enten MP3 eller WAW.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
29. april 2003 - 09:43 #2
Anvend dette program MP3 To All Converter

http://www.8to32.com/
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2003 - 09:45 #3
Der er så bare den detalje, den skal gøre den omvendt;)
Avatar billede vuptidk Nybegynder
29. april 2003 - 10:57 #4
tak til geforce3, det ser ud til at det er det program jeg skal bruge