Avatar billede smartguy101 Juniormester
29. april 2003 - 08:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Screen-optagning

Hej, kan godt være det er den forkerte kategori, men kunne ikke finde bedre :o)

Jeg søger et program der kan optage ens desktop, eller alt hvad der foregår på den. F.eks. så man kan lave en guide til folk. Gerne med mikrofon indbygget :-)

- På forhånd tak.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
29. april 2003 - 08:54 #1
Avatar billede dk_akj Nybegynder
29. april 2003 - 08:55 #3
Der er dog ingen microfon indbygget, den skal du selv tilslutte din pc :-)
Men camtasia understøtter lydoptagelse.
Endvidere er der redigeringsværktøjer med så du kan lægge text mm på din film.

//akj
Avatar billede didaelgaard Nybegynder
29. april 2003 - 09:04 #4
Hej,
jeg bruger selv robodemo på mit arbejde - http://www.robodemo.com
Det er vi meget tilfredse med.
mvh
Dida Elgaard
Avatar billede smartguy101 Juniormester
29. april 2003 - 09:31 #5
Gode programmer, men hvordan resizer jeg vinduet til fuldstørrelse i camtasia, dk_akj ?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
29. april 2003 - 09:45 #6
I camtasia recorder modulet.
Menupunkt Capture - input - Screen.

//akj