Avatar billede hankster Nybegynder
29. april 2003 - 01:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forklar mig .TFM filtype (font)

Hej eksperter

Jeg har fået en røvfuld .TFM font filer, men hvordan får jeg dem lagt ind i min Win XP?

eller hvad er de for nogle?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. april 2003 - 01:33 #1
c:\winnt\fonts
Avatar billede hankster Nybegynder
29. april 2003 - 01:36 #2
Ja.. jeg har prøvet.. de er en speciel type font filer..
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. april 2003 - 01:48 #3
evt. dobbelt klikke på en af filerne, der findes nogle der automatisk installeres, bare via et dobblet klik :)
Avatar billede hankster Nybegynder
29. april 2003 - 03:00 #5
Hmmm... sådan som jeg forstår teksten på de links, så kan jeg ikke konvertere dem til noget jeg kan skrive med. Altså en rigtig font.. Er det rigtigt?