Avatar billede gr8m8 Novice
28. april 2003 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt Grafikkort til Desktop PC !

Hej folkens,

min far har lige købt en Desktop PC og han vil sq ha et ordenligt grafikkort i stedet for det on-board share bavl der sidder i den.

Mit spørgsmål er hvor jeg kan finde GFX kort der matcher fks. et "GeForce4 TI4200" i de der Destop Versioner, sys absolut ikke de er særlig udbredte da !

På forhånd tak for hjælpen !
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2003 - 23:00 #1
Fortæl lige om det er fullsize kabinet el. de mindre - det er ret så vigtigt - for det kan være han skal have det der hedder et low-profile kort...
Avatar billede ip_admi Nybegynder
28. april 2003 - 23:05 #2
... Hvis det er en desktop pc, hvorfor så ikke bare købe et MX (Mainstream) gfx-kort?... som f.eks. Geforce mx 440 64... Det sq ok.
Avatar billede gr8m8 Novice
29. april 2003 - 01:11 #3
Det er sådan en Fladt kabinet der ligger på bordet med skærmen ovenpå. Der er ikke plads til Alm. GFX kort i da de er for høje !
Avatar billede gr8m8 Novice
29. april 2003 - 01:13 #4
Ser faktisk nogenlunde sådan her ud :

http://www.edbpriser.dk/computere/MicroPC-top10.asp?ID=1774627931

Håber det hjælper :)
Avatar billede c-holst Novice
29. april 2003 - 08:55 #5
skal kortene side vinkelret på bundkortet? Jeg kunne da forestille mig, at der er en adapter, således at kortene kommer til at sidde plant med bundkortet. Sådan er det med min Svigermors, der godt nok er gammel. jeg finder lige det jeg tror du skal bruge
Avatar billede c-holst Novice
29. april 2003 - 08:57 #6
Det jeg tror du kan bruge er et pc riserkort, se fx her
http://www.baber.com/cases/1u_2u_risercards.htm