Avatar billede elnino Nybegynder
22. november 2000 - 11:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Afspille en MP3

Jeg håber der er nogen der kna hjælpe mig. Jeg har lavet en site hvor jer gerne vil have en mp3 fil til at spille når man kommer ind på siten. Den skal loope så den bliver ved. Er det noget man kan i HTML? Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Jman Praktikant
22. november 2000 - 11:31 #1
Konverter den til .wav - så kan du indsætte den  næsten alle hp-værktøjer

Bemærk - du vil nok miste en del besøgende, da din side bliver unødig tungere
Avatar billede redhead Nybegynder
22. november 2000 - 13:52 #2
En mp3 fil til en wave fil bliver flere mb stor!!! Lad være med det!!! Jeg hader også at komme ind på en side med musik... Hvis jeg vil høre musik skal jeg selv vælge... Det er min mening jeg ved ikke med andre...
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 16:47 #3
Her den men der ikke sikert det er tilladt at uploade den.

det er det ikke hos min udbyder

Henrik/

<EMBED SRC=\"sang.mp3\" HIDDEN=\"TRUE\" AUTOSTART=\"TRUE\" LOOP=\"1000\">
Avatar billede redhead Nybegynder
22. november 2000 - 16:51 #4
kleemann >> Det kan man vist ikke...
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 16:54 #5
Eller denne her

<bgsound
src=\"http://www.kleemanndesign.dk/Luftballons.mp3\"
loop=\"1000\">
Avatar billede redhead Nybegynder
22. november 2000 - 16:54 #6
Den ene virker kun i ns og den anden i ie...
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 16:58 #7
Du kan godt høre mp3 på en html side.
det har jeg lavet masser af gange.

men man skal have lov til at uploade den.
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 16:59 #8
Det er fordig netscape sucks!!
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 17:03 #9
Den her virker både i ns og ie på min pc!!

<EMBED SRC=\"sang.mp3\" HIDDEN=\"TRUE\" AUTOSTART=\"TRUE\" LOOP=\"1000\">
Avatar billede redhead Nybegynder
22. november 2000 - 17:09 #10
Netscape sutter ikke...
De overholder bare HTML reglerne!!!
IE har deres egne men hvis du kører dem igennem W3C HTML-validator er der 1000000 fejl!!!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. november 2000 - 13:34 #11
jeg syntes også man selv skal have log at vælge, prøv at forstil dig en der besøger din side met en mobil som modem (9600bps) hvormange sek går der før han er ude af siden??
Avatar billede danielhep Nybegynder
24. november 2000 - 07:52 #12
<embed src=\"musik.mp3\"  hidden=\"true\" autostart=\"true\" loop=\"true\">

prøv den
Avatar billede twinsen Nybegynder
30. november 2000 - 09:04 #13
hhhmmm, jeg troede ikke atdet var muligt at spille mp3\'er via html, da afspilning af lydmedie filer er ringe i browserne i forvejen (ei understøtter bgsound, ikke netscape) og nu siger I at begge browsere understøtter mp3-afspilning... fagre nye verden [:~0
Avatar billede elnino Nybegynder
31. juli 2001 - 15:08 #14
Forsinket tak...