Avatar billede fonsie Nybegynder
28. april 2003 - 20:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

TX2000 som normal ide controller?

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har erfaringer med, en Promise TX2000. Jeg vil gerne høre om man kan bruge den som en normal EIDE controller?
Avatar billede robotten Praktikant
29. april 2003 - 15:55 #1
Det ser ikke lige sådan ud:
http://www.lanaddict.com/review.php?ID=50
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. april 2003 - 20:24 #2
Jeg har en af slagsen og den kan iflg. Promise ikke køre eide. Jeg skulle alligevel prøve og det kører fint nok. Man kan kun undres.
Avatar billede fonsie Nybegynder
30. april 2003 - 01:31 #3
Hvad mener du med det hottadpole?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. april 2003 - 19:34 #4
Hvad jeg mener? Jo, ser du, jeg er et af de mennesker der lige skal se om man ikke alligevel kan...... Jeg satte en billig DVD på som master og intet andet og alt virker som det skal. Men iflg. Promise kan det altså ikke lade sig gøre. Om det virker med andre enheder samt for andre brugere kan jeg ikke svare på.
Avatar billede fonsie Nybegynder
30. april 2003 - 20:34 #5
Hmm prøves skal det
Avatar billede robotten Praktikant
04. maj 2003 - 20:16 #6
Takker for point. Skriv lige, hvis det virker alligevel.
Avatar billede fonsie Nybegynder
05. maj 2003 - 00:08 #7
Det gør det desværre ikke ;-(

Har prøvet med en brænder og et cd rom drev