Avatar billede kittygirl Nybegynder
28. april 2003 - 00:08 Der er 4 kommentarer

Nogen der kan lave et opdaterings system til mig

Hejsa... Har sat alle mine point på spil til en der vil hjælpe mig... jeg kan nemlig ikke hitte ud af det...

jeg skal have lavet et opdaterings system til min hjemmeside... Har en klan, TFE (diabloII) og det skal være sådan at hver person får sit eget login + brugernavn.. og når de logger ind, skal de kunne tilføje/ændre/slette sin characters... og når de opdaterer det... skal noget der hedder ladder listen også opdateres automatisk.... spørg hvis i vil vide mere....

Håber på at der er nogen der vil hjælpe mig :)
Avatar billede disky Nybegynder
28. april 2003 - 09:16 #1
Her inde snakker vi kun om MySQL databasen.

Det du ønsker kræver noget omkring liggende programmering, og database delen er kun en lille del.

Luk venligst dette spørgsmål og opret det i den gruppe der omhandler der script sprog din server har mulighed for, f.eks. JSP, PHP, asp, perl.

De specifikke MySQL spørgsmål kan du så stille herinde.

På forhånd tak.
Avatar billede mnv_dk Praktikant
04. maj 2003 - 15:38 #2
Jeg kan godt, men det skal nok lidt mere end 200 Point på bordet.... u Know $
Avatar billede kittygirl Nybegynder
04. maj 2003 - 18:14 #3
Hvad skal du have for det????
Avatar billede mnv_dk Praktikant
04. maj 2003 - 18:21 #4
Det kan vi lige finde ud af, hvor meget der ligger i det, har du ICQ, som msg me 65787267