Avatar billede jensbn13 Nybegynder
27. april 2003 - 23:18 Der er 1 løsning

<^> Venstre , højre , up , ned i Com spil!

Jepper :( Jeg har et spil der hedder Postal 2 demo version
altså en demo jeg har sat grafikken godt ned + lukkede kazaa , msn , icq og det lidt støre programmer.
men når jeg er inde i spillet og går up sådan ca. 4 gange så gør den det automatisk (gælder også up , ned , venstre , højre) Hvorfor? (jeg har XP)
Avatar billede kling0n Nybegynder
28. april 2003 - 05:31 #1
sandsynligvis er det en del af windozes "accessibility features" der skal gøre det nemt for handicappede at gøre ting og sager uden nødvendigvis at stille store krav til koordinering etc....

prøv at klikke på start-kontrolpanel - hjælp til handicappede og se om du ikke kan slå "hjælpen" fra..