Avatar billede bananaboy Nybegynder
27. april 2003 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hacking

jeg ledder efter et nemt og godt program til at hacke i det skal bare være over lan
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 20:11 #1
Luk venligst dette spm

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§2.1.5
"spørge efter eller poste materiale, der kan benyttes i ulovligt øjemed såsom fremstilling af computervirus, bomber, hackerangreb eller falske penge. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG hjælpe politiet med at spore personen, hvis politiet anmoder om det."
Avatar billede bananaboy Nybegynder
27. april 2003 - 20:13 #2
ff
Avatar billede bananaboy Nybegynder
27. april 2003 - 20:14 #3
hvordan luggr jeg dette spørsmål
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 20:16 #4
det har du lige gjort ved at lave et svar og acceptere dette svar
Avatar billede zyco Nybegynder
27. april 2003 - 21:30 #5
how to hack over LAN or the Internet

tryk "Start" > "Run" skriv "net send [Ip´en på den du vil hack][Besked hvad er skal stå]

F.eks net send 243.34.45.23 Hej du er lige blevet hacket

men virker ikke hvis han har firewall på

Håber du kan bruge det

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Avatar billede zyco Nybegynder
27. april 2003 - 21:31 #6
ps. det er ikke en rigtig ip
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
15. september 2005 - 20:43 #7
FUCK DA AF MED JER.. hackere