Avatar billede herberth Juniormester
27. april 2003 - 18:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lave et horoskop program

Goddag

Jeg vil gerne i kontakt med en som kan lave et horoskop program til mig. Man indtaster nogle få data og ud kommer en lang rædegørelse.

Ved ikke hvordan sådan noget laves. Har ingen krav til hvilken teknologi der benyttes.

Ved godt at det er en større opgave, så jeg slipper nok ikke med småpenge - men lad os se hvad vi kan finde ud af.

Opmærksomheden henledes også på en anden opgave som der endnu ikke er nogen der har bidt på - "Minudgave af eksperten" - kig evt. også på denne.

Vh. Herb
Avatar billede netsrac Praktikant
27. april 2003 - 18:20 #1
Send gerne en detaljeret opgave beskrivelse til info@cnhweb.dk, så skal jeg give et tilbud.
Avatar billede smooth Nybegynder
27. april 2003 - 18:45 #2
Kan du ikke sende mig en mail ang. begge opgaver. Altså mere info, så vil jeg se om jeg det er noget jeg vil kunne lave og om jeg vil have tid til at lave det.

info@websteps.dk

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. april 2003 - 12:44 #3
www.anoa.dk / jt@anoa.dk

Du er velkommen til at kontakte mig, så vi kan snakke yderligere omkring din opgave.
Avatar billede kebab Nybegynder
28. april 2003 - 14:14 #4
Har en del erfaring med teori og beregninger bag horoskoper som evt. kan være en fordel i det projekt. Du er velkommen til at kontakte mig.

per_sonnichsen@adslhome.dk
Avatar billede herberth Juniormester
29. april 2003 - 12:30 #5
Hej - Jeg har lagt en kravsspecifikation ud som I kan kigge på og her står der også de andre opgaver jeg gerne vil have løst :

http://www.corneliues.dk/Spirituelt/opgaver/opgaver.htm
Avatar billede herberth Juniormester
23. maj 2005 - 23:23 #6
LUKKER SPØRGSMÅLET