Avatar billede dytti Novice
27. april 2003 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hvad syntes eksperterne??

Hej alle
Dette er mit første forsøg på at lave en hjemmeside.
Jeg har nok ændret forsiden 1 million gange nu, og er stadig ikke glad for den.
Har i ideer eller konstruktiv kritik

http://dytti.users.whitehat.dk

På forhånd tak: Michael Pedersen
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 15:20 #1
Hmm, der går et eller andet galt hos mig. Siden virker meget rodet, er det ikke din mening at der skal være en form for adskillelse af dine tekster?

Jeg synes den mangler inddelinger.
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 15:22 #2
Hvorfor skal alle siderne ha' et forskelligt design? Jeg synes du skal prøve at finde et gennemgående design, som du fastholder gennem hele sitet.
Avatar billede li2 Nybegynder
27. april 2003 - 15:47 #3
Ok her gørst noget konstruktiv kritik:

det virker somom den skal være ldit professionel hvilket ikke er lykkeds så godt jeg vil faktisk sige at ved første syn på siden ser siden meget amatøragtig ud ved dette kunne du måske gå ind på http://www.cwd.dk/inspiration.asp?mode=0&c_id=15 og kigge lidt eller måske http://drrb.wp.dk/main.php?page=46 og då lidt inspirration øhm du burde måske også lade vær med at bygge hele din side op med tekst og prøve at få noget grafik ind på siden.
din opsætning af forsiden er egentlig slet ikke så dårlig men prøv f.eks at lave de der links den en i en table midt på siden i str. 500*300 pixel også
prøv at få noget stil ind i det med nogen billeder eller noget det kunne blive fedt.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
27. april 2003 - 15:47 #4
Jeg synes du skal prøve at sætte det ind i en tabel eller stille det op i frames :D
så ser det ikke så rodet ud
Avatar billede li2 Nybegynder
27. april 2003 - 15:58 #5
jeg kan prøve lige at lave en skabelon til dig på et tidspunkt idag
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. april 2003 - 17:17 #6
Siden er ALT ALT for rodet, så man mister helt interessen for at kigge videre på den. Har et par ting der kunne gøre den bedre.

(1) Brug en mindre skriftstørrelse og ikke bold

(2) Sæt det hele op i nogle bokse, for at skabe mere overskuelighed

(3) Lav en menu, så din forside ikke bliver så stor

(4) Læg noget grafik/farver ind på siden: www.colorschemer.com/online
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. april 2003 - 17:18 #7
Din titel (title) er heller ikke særlig sigende efter min mening
Avatar billede dytti Novice
28. april 2003 - 13:33 #8
Jeg takker for responsen, der var en masse brugbare ideer
som jeg vil arbejde videre med.
Jeg lukker spørgsmålet og fordeler point mellem
li2 og jakob.

Jeg vil meget gerne se en skabelon fra li2
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2003 - 10:13 #9
Jeg synes, at du skulle få reageret i dine åbne spm.!