Avatar billede atlatl Nybegynder
27. april 2003 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nfs kan kun se mapper

hejza..

jeg har et problem..

jeg har lavet en nfs server på en af mine maskiner og der erså også godt nok..

jeg har angivet et katalog og hvem der må få adgang til det og så (rw)

på min klient maskine kan jeg sagtens mounte det... med:

mount -t nfs 192.168.0.11:/mnt /mnt/test

så er mit problem bare at jeg kun kan se mapperne der er ingen filer i dem.. hvad kan der være gået galt..
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 12:24 #1
du har ikke rettigheder til at se dem kunne jeg gætte på!!!
Avatar billede atlatl Nybegynder
10. maj 2003 - 20:05 #2
nej fordi... man sætter jo op hvem der skal have lov til at mounte dem inde i config filen...  skal man så også lave den bruger som skal have lov til at se filerne på den anden pc.
Avatar billede atlatl Nybegynder
08. juni 2003 - 15:18 #3
lukket